Inlägg från: sofiemalmö |Visa alla inlägg
  • sofiemalmö

Scrapträsket 2

Hej !
    Jag är ny i denna tråd och undrar om någon har något bra förslag till dopbilder...
    Jag har aldrig gjort scrapbooking innan men tycker det är himla roligt och pyssligt...
    Ska sätta in min första bild sen så får ni säga vad ni tycker..

• sofiemalmö

Hej alla!
    Nu har jag gjort min första LO, tiiita gärans på den och säg vad ni tycker. Jag tåler kritik, vill ju så gärna bli duktig på detta som är så roligt.
    Är det någon som har bröllop LO´s? Förslag? Jag ska göra ett till en bekant men vet inte riktigt var jag ska börja...

• sofiemalmö

Tack för alla uppmuntrande svar..oj blir nästan generad..:o)
    GUd vad glad jag blev att den blev godkännd..:o)
    När man tittar på vad ni gjort så undrar man om man någonsin kan bli så duktig. Men övning ger färdighet heter det väl?
    Kraaaaaaaaaaam

• sofiemalmö

Jag beställde mycket från Magnolia och där var rätt mycket slut med, men de satte in pengarna direkt.
    man blir rätt besviken när man inte får det man beställt. Det hade varit bättre om det stått slut i lager eller något.
    Nu är min 2:a (som ska ges bort, därav samma färg som 1:a) och tredje LO färdiga...tjooohoo vad jag tycker det är roligt!!

• sofiemalmö

Fin scraphörna pyret, jag vill också ha en!!..:o(
    Men vi har inte plats tror jag, min sambo står brevid och blänger på mig som om jag inte vore klok...hahahaha

• sofiemalmö

Någon som vet om det finns en scrapbook butik i malmö eller runt omkring förutom panduro??
    Åh jag vill ju bara scrappa hela dagarna men det går ju inte med en liten som tror att vi är sammanlänkade till ett. Det måste vara en 10-11 månaders period? :0))

• sofiemalmö

Någon som har panduros skär set? Är det bra? Var hittar man fiskars skärmaskin?

Annika: Är det gnuggisar du har på dina LO:s (krumelurerna)? Det är sååå supersnyggt!!

Isvergie häftet kan man få startkit av scrapbooking inkl Album och man betäller 2 böcker (hobby) för 30:-
    Jag beställde en scrapbooking bok och en kort tillverkning..:o))

• sofiemalmö

Såg att netto i sitt blad säljer en skärmaskin för 49:-. Kan väl vara värt att testa?

Svar på tråden Scrapträsket 2