• boboo

Scrapträsket 2

Är det nån som kan förklara för mig hur man scannar och "klipper ihop" bilden om scannern är för liten? 

• boboo

Precious , kanske eller nåt åt det hållet 

• boboo
    MAMMSY skrev 2006-08-11 17:37:19 följande:
    Idag har jag utmanat skumpis Jag har plockat ihop ett paket Med mönstrade Papper å dekos som känns väldigt "Malinaktiga" å Skumpis har gjort likadant å så ska vi lifta en LO av den andre där vi använder det vi fick i paketet Hur kul som helst! Vill börja med en gång!! Så himla typiskt att Sambon e borta precis hela dagen då!!!!
    Vad roligt det låter
    Man får kanske testa det nån gång.
  • boboo

Jag håller på med en sida om mitt och min sambos liv tillsammans.
    På sidan vill jag skriva olika händelser och årtal (te x första mötet 1997)men jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det platsmässigt, vill ju ha plats för foton oxå   
    Nån som har några bra förslag?

• boboo

Blue Vapor: Grattis!
    Jag skulle oxå villa fylla år, så man kunde önska sig lite scrapp saker

• boboo

Hur lång tid brukar det ta för er innan ni har fått en personlig bekräftelse från scrapaddicted?
    Jag beställde förra veckan och fick orderbekräftelsen på en gång men har fortfarande inte fått någon personligbekräftelse med den slutliga summan
    Är det normalt eller har det blivit något fel, vad tror ni?  

• boboo

Till alla som svarat på mitt inlägg: Jag skickade ett mail i slutet på förra veckan och frågade om det var fyra dagar från beställning eller bekräftelse, då fick jag till svar fyra dagar efter hennes personliga bekräftelse.
    Därför väntade jag men det är kanske lika bra att ringa och fråga. 

• boboo

Fnys: Vad smart med tagsen, det var ju jätte snyggt

Svar på tråden Scrapträsket 2