Scrapträsket 2
Jag har kört fast, jag behöver en rubik till min LO.
Korten föreställer min lilla dotter (då 1 år) som hjälper till i tvättstugan. Kan inte komma på nåt. Får inte vara för långt. Nån som har nåt fyndigt??
Jag har kört fast, jag behöver en rubik till min LO.
Korten föreställer min lilla dotter (då 1 år) som hjälper till i tvättstugan. Kan inte komma på nåt. Får inte vara för långt. Nån som har nåt fyndigt??
malin ulrika: Haha, ja så kan det nästan vara ibland. Man blir lätt sittande framför scrapingen.
Bra rubik åxå. Tack. Men vill gärna ha fler tips......kan vara kul att ha några att välja på.
Har en liten fråga.
Kan man skriva ut på sidenband i skrivaren??Fästa bandet på ett papper alltså?? Det förstör inte skrivaren?? Hur fäster ni små sidenband på lo:en?? Klister, eller vad??
Jag testade att skriva ut och det gick jättebra, precis som mammsy skrev.
Tack
Nu vill jag har eran experthjälp!
Exakt VAD ska jag köpa om jag ska börja köpa omonterade stämplar?? Har försökt läsa mig till, men jag är väl trög antar jag. Akrylklossar ska jag ha har jag förstått, men vilken storlek?? Det är väl den jag ska hålla i sen när jag stämplar?
Först ska jag klippa ut stämpeln, sen ska jag klista den på nåt dubbelhäftande sak.....eller?? Är det svårt att klippa ut motivet på stämpeln?? Måste man ha en speciell sax då.....som säkert kostar mulltum????
Hjälp mig!!!
Fast om jag köper EZ-mount ark, så är det då meningen att man ska klippa ut en bit sån och fästa på stämpeln?? Ska den alltid sitta fast där då?? Och så sätter jag dit en akrylkloss...eller?? Ska den alltid sitta fast på stämpeln med, eller kan jag använda den till andra stämplar?? Usch, jag har svårt att fatta detta. Vill göra en beställning på InkWings Rubberstamps nu, men jag vet inte riktigt vad jag ska ha. Dom har ju fraktfritt i helgen tydligen.
Nu behöver jag hjälp till en rubik igen. Gör en LO där korten är på min dotter som gungar, något hon äääälskar att göra. Men jag kan inte komma på nån bra och fyndig rubik. Kan nån hjälpa mig, inte för lång bara?
Cia o krabaten: Vad är det för utmaning? Har inte kikat in här på länge nu, har inte tid längra. Tyvärr
.
Och ja just det, så gick en låt får många år sen. Viste att det skulle finnas en låt med "Gunga" i titeln, men kom inte på den. Den rubiken får det nog bli
Tack så mycket