Inlägg från: myskatt |Visa alla inlägg
  • myskatt

Scrapträsket 2

Nu måste jag har hjälp! Var kan man hitta det billgaste materialet på nätet?

Har nämligen fått lov av gubben att köpa grejer för 1000.- OM jag klarar tentan nästa fredag . *Och efter som jag är så bra på kartonglära (hoppas jag) tar jag ut segern i förskott och vill köpa så mycket som möjligt på ett ställe men var?

Annars brände jag det lilla jag hade kvar på utmaningen tills imorgon .

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • myskatt

Skumpis
    Då ska jag storshopa där när jag fått veta mitt betyg ...men det skadar ju inte att gå in och kika en sväng nu .

Vi med T till Öregrund förra helgen och tog med en burk sand från stranden där hon badade. Har ni några förslag på vad man kan göra med den (för utom att stoppa den i en påse och motera). Har små plastfickor men nåt roligare borde man kunna göra till denna bild, fast nakenfis :

• myskatt

Fnyz
    Tänkte inte så mycket igentligen, hivade bara ut det som va kvar av gröten i burken och i med sand. Sen om det va användbart eller ej det vet jag inte .

• myskatt

Va inne på www.scrapaddicted.se och efter att ha valt ALLT jag ville ha blev det 983.- det borde min man kunna leva med .

Måste bara fixa tentan först!

• myskatt

skrutthumlan
    Du måste installera dem.
    1) Zipa filen till det skrivbordet
    2) Dra till mappen Fonter
    3) Den finns i menyn på word innom nån sek

• myskatt

Vä??? Beställde 280 bilder från Pixaco för några dar sen, hoppas verkligen inte att det tar så lång tid .

Nästa gång blir det www.framkalla.com igen! Beställde kl 11 en dag och bilderna damp ner i lådan 11.30 dan efter och det va 500st!

• myskatt

Men *morr*. På framkalla.com får man faktura iaf och slipper betala i förskott för nåt som tar så lång tid!

Svar på tråden Scrapträsket 2