• tr3z

Scrapträsket 2

herregu, på två timmar, sen den nya tråden startade, har ni skrivit tre sidor?!
    *lägger till i favoriter*

• tr3z

Fnyz - ja, sant, jag kollade bara den gamla trådens sita inlägg

• tr3z

liiinda - ja, det blev faktiskt bättre! Riktigt snyggt. Skriva upp vit chalk på önskelistan mao

• tr3z

Idag har jag varit på antikvariat och köpt en gammal Pelle Svanslös-bok... Gissa om jag ska scrappa bebis med katter i den efter Nalle Puh-länken som fanns i gamla tråden...!!!! Jag är SÅÅÅÅÅ sugen, men är tyvärr inte hemma så jag kan inte göra nåt förrns imorgon.. Åh, längtar!!!

• tr3z

Skumpis - jag tycker det låter som en utmärkt idé. Fast jag har svårt att komma på vad jag inte gjort, även om det säkert är MASSOR.

• tr3z

Skumpis - Antog utmaningen och har fixat journaling på nytt sätt Ska bara komma på en titel så ska jag fota ett par-fem ny LO's sen

• tr3z

såja, efter mycket om och men och en trög dator är mina fem nyaste uppe

• tr3z

mamma i Småland - Tack!! Det är från Basic Grey Oh Baby Girl-kollektionen.. 'Sarah' heter det...

• tr3z

liiinda - jag tycker att den var jättefin och inte alls mycket krimskrams! Men om det är nåt jag skulle ta bort själv så är det det där som hänger i Eltons ansikte.. kanske satt det på en del av kortet där det inte stör lika mycket.. Ansiktet är ju ändå ansiktet

• tr3z

liiinda - ja det blev faktiskt jättebra bara med dom små ändringarna! Superfint!

Marajjah - det funkade!  Och fint också, perfekta papper!

Svar på tråden Scrapträsket 2