Scrapträsket 2
Angående skärmaskin så såg jag att Jula hade nu en för 79 tror jag, men jag vet inte om den är bra, men om ni har det i närheten kanske ni ska kika där.....bara ett litet tips
Angående skärmaskin så såg jag att Jula hade nu en för 79 tror jag, men jag vet inte om den är bra, men om ni har det i närheten kanske ni ska kika där.....bara ett litet tips
När jag köpt omonterade så har jag haft små träklossar som jag sågat ut men akrylklossar är kanske snyggare det är ju en smaksak. Sen fick jag häftande kardborre till när jag köpte stämplarna som jag fäste det med. Innan jag monterade stämpeln så stämplade jag motivet på träklossen så man såg vad det var för motiv (ungefär så så man se på panduro)
Att klippa är inte svårt, det går jättebra med villken sax som helst!
Hoppas du förstod lite mer. det är väldigt lätt tycker jag och mycket billigare!
Måste bara tipsa om Nettos skärmaskin!! De har det denna veckan för 49 kr och jag tycker den är super!! Påminner om min gamla fiskars, bara det att man kan inte lyfta upp själva linjalen eller vad man ska säga. Men fy för vad bra och billig den var!
Alltså jag menar att du drar av stämpelmotivet med kardborren fast på., inte drar av själva kardborren :)
Fnyz: Verkligen snygg!!!