• Jemmah

Scrapträsket 2

Blommig - här i Umeå finns scrapbookingaffären Krumelur, precis vid E4 (södergående körfält). De har väl inte supermycket men är klart värt ett besök om man har vägarna förbi!

Jag antar att frågan varit uppe här flera gånger tidigare... men jag provar ändå Någon som har tips på var man kan beställa bra månadspaket? Funderar på att önska mig i födelsedagspresent

• Jemmah

Har äntligen lagt ut 5 nya LOs i galleriet och tar gärna emot all typ av feedback Kan behövas då det gått lite halvtrögt ett tag trots nya foton och nya papper.
    Jag la bebisalbumet åt sidan och började scrappa lite till familjealbumet istället. Tänkte mig att klista in en del bilder som vanligt och göra en och annan LO av bilderna som inspirerar mig (tips av någon här, kommer inte ihåg vem). Dessutom försöka hålla dem enkla eftersom det är ett vanligt spiralalbum och ingen plast som skyddar.

• Jemmah

Ang. skärmaskin så har jag köpt en på CO nu i sommar och de hade halva priset på alla såna grejor. Dvs min kostade 149 kr i stället för 299. Hittills fungerar den i alla fall toppenbra!

Tack förresten alla som varit in och tyckt till om mina nya LOs Får nog ta mig i örat snart och vara med på nån utmaning så att jag kommer över den här trööögheten (inte block ännu...), att det känns som om jag har slut på fantasi.

Svar på tråden Scrapträsket 2