Inlägg från: AlbinsmammaR |Visa alla inlägg
  • AlbinsmammaR

Scrapträsket 2

Hej på er alla duktiga pysslare!

Ville bara säga att är de nån som dyker upp då och då, så är de bara jag som är ute och söker lite ideér och inspiration, är nämligen duktigt ny på detta som ni verkar vara väldsbäst på *imponerad*
    Meli som jag vet håller till hos er, tipsade om denna tråd och jag hoppas ni inte har något emot att jag tittar mig omkring lite granna ??

Trevlig Kväll önskar AlbinsmammaR

• AlbinsmammaR

Heej alla duktiga scrappare!

Nu ä min digitalkamera fixad och jag har idag lagt ut mina 2 allra första LO:s (gör ett minnesalbum till min mammas bröllop)!

Jag tyckte det var svårt att få en fin bild på den nu när jag skulle fotografera själv LO:n
    , men hoppas att ni ser iallafall!?!? Och ni.. får självklart risa och rosa!!!

P.s. Kan ju tillägga att ni samtliga i denna tråd, är numera skyldiga till att scrapbooking är det enda som snurrar i mitt huvud, natt och dag, detta är ju skitskoj!!!!! D.s.

Ha de gott!

• AlbinsmammaR

Pyret78; Tackar för alla exempel på fina kärleksdikter/texter, passar ju mig utmärkt nu när jag grejjar med mammas bröllopsalbum Tack!!!

• AlbinsmammaR

EN FRÅGA....Plastfickor som är gjorda av PP (polypropylen) ??? Är de PVC-fria då eller inte,, någon som vet det här? 

Kan dessutom tillägga att jag nu har prövat att skicka efter foton från pixaco, efter att jag fick det tipset här
    Fick mina bilder från http://www.pixaco.com idag på posten och jag måste bara tipsa om att dom var väldigt snabba med leverans och dessutom super fina i kvalitet!!!
    Har använt mig av korthuset förut, men korten från pixaco var såååå mycket finare!!!

Ha de gott!!

• AlbinsmammaR

MAMMSY förklarade jätte bra för mig !!!

• AlbinsmammaR

Annika; Den är väldigt fin, förstår att du är nöjd med den

• AlbinsmammaR

Har gjort en ny LO (liftad pga jag älskade idéen)!!
    Risa & Rosa mer än gärna

• AlbinsmammaR

Hejsan alla duktiga scrappare!!

Nu måste jag fråga om det är en "scrap-sjukdom" eller nåt, men fick ni oxxå typ ångest varje gång ni skulle ta och klippa, riva ett nytt fint papper de första gångerna i ert scrappande????
    Hur kommer man över det? Jaja, jag hoppas iallafall att det snart försvinner...för inte kan alla fina pappren bara ligga där och titta på en liksom

• AlbinsmammaR

Undrar om någon har tips på nån sida på Internet där man hittar rolig fakta kring ett speciellt årtal???
    Har en bror som blir 30 i veckan och skulle vilja scrappa ett lite roligare födelsedagskort

Svar på tråden Scrapträsket 2