Inlägg från: emma2006 |Visa alla inlägg
  • emma2006

Scrapträsket 2

Hej!
    Jag har en liten fråga. Kan man använda akrylfärg på rubber stamps istället för dynor? Hittills har jag bara använt akrylfärg till mina foam stamps.

• emma2006

MAMMSY - det var det jag misstänkte. KAnske inte ska prova då.

• emma2006

Om jag mot förmodan skulle damma av pyssellådan och scrappa ihop ett eget bidrag till utmaningen, får man vara med då eller måste man godkännas av nån scrap-maffia först?

Jag har inte scrapat på säkert ett halvår och det beror på att jag inte har nåt speciellt pysselrum utan det är matbordet som gäller och ni förstår dilemmat.... Men, hör och häpna, sambon tyckte inte att min idé om att slänga ut soffan från lilla rummet och istället slänga in ett till skrivbord var nån dum idé. Så snart har jag iaf ett eget pysselrum (som iofs ska delas med sambon och hans dator... men ändå!)!!! Lycka!

• emma2006

Hej hej,
    Det är jag igen. Än har inte pysslet åkt fram men däremot har jag suttit och lagt in lite bilder på mitt pyssel i mitt galleri. Välkomna över. OBS! Jag är låååååångt ifrån lika duktig som er.

• emma2006

På Skapa Hobby på Hornsgatan finns det lim.

• emma2006

Och angående doodling. Jag vill ha en bra VIT penna att skriva med. Nåt tips? Kanske som man kan skriva på kort med?

• emma2006

vit soufflé... låter som en efterrätt. Då ska jag köpa en sån. Och blyerts innan är nog ingen dum idé.

• emma2006

Fnyz - det undrar jag också. Är märket vit soufflé?? Låter mer som att färgen heter så.

Vad är för SLAGS penna man ska ha som man kan skriva på kort med?

• emma2006

sofiemalmö - kan inte säga nåt om Malmö men i Helsingborg har du ju Scraproom.

• emma2006

Clear stamps, använder amn dem med vanliga stämpeldynor? Typ Dye ink?

Svar på tråden Scrapträsket 2