Inlägg från: Tingeling13 |Visa alla inlägg
  • Tingeling13

Scrapträsket 2

Nu är jag tillbaka, ser att jag varit borta här ifrån länge. Massa nya alias sedan jag var inne sist.
    Av önskemål från någon så har jag nu laggt upp några scrappade sidor jag gjort åt min kusin. I ett svagt ögonblick jag lovade att scrappa ett album av deras bröllopsbilder.
    Ja, ja hon blev nöjd i alla fall.
    Jag har bara fotat några av dem det kommer fler allt eftersom jag fotar dem. 

• Tingeling13
    BabyJia skrev 2006-08-26 10:36:26 följande:
    har en undranjo, jag gjorde en beställning från panduro nu före helgen den 23:e, men har ändrat mej å vill ändra. Då jag få bla vill beställa den skärbrädan å kniven. Men på mina sidor står det att den e dellever.kan de va försent då? maila å fråga...men tänkte om nån här kanske visste oxå.
    Ja då är det nog försent, tyvärr.
  • Tingeling13

Hur stor öppen arbetsyta har du just nu? 140 X 90 cm 

Hur hög är din högsta röriga hög med pysselsaker? Från bordsskivan räknat?
    Jämnt utspritt över nästan hela ytan.

Vad har du allra närmast din vänsta hand i pysselväg?
    Skärmaskin

Och vid högra handen?
    Sax och tejp

IMG_7949.JPG
    Det är dags att röja lite här ser jag.

• Tingeling13
    Johannapanna skrev 2006-08-27 10:54:45 följande:
    Ni som har dymon Junior från CO! Går det att skriva ut på vanligt papper som man skär till en smal remsa? Har sett att några har gjort det, men ni kanske har en annan dymo?
    Min kompis har skrivit på vellum vet jag. Lite pilligt var det sa hon men det funkade.
    Så chalkade hon remsan med fluid chalk sedan. Jag tror att det var fluid chalk i alla fall, blev osäker nu.
  • Tingeling13

Skit också jag som ska åka bort nästa helg. Pisspotta också, då missar jag mässan i år igen. Va sur jag blir nu Skrikandes.

• Tingeling13

Scrappmässa i Gbg 2-3 sep. Så du har inte missat nått ännu. Men jag kommer att missa den. Attans.

Svar på tråden Scrapträsket 2