Inlägg från: angelberrie |Visa alla inlägg
  • angelberrie

Scrapträsket 2

jag minns inte om det var här jag läst men det var någon som skrev att et ska finnas ett billigare alternativ till värmefön för embossing på clas ohlson/biltema? Om detta stämmer vad heter produkten där? Jag har nämligen ännu inte införskaffat något värmefön (vad det egentligen heter vet jag ej...) till mit embossing och vore tacksam om det fanns billigare alternativ! Man vill ju alltid spara på slantarna så man kan köpa annat krimskrams!

• angelberrie

Jag vet inte om det här har varit upp tidigare i tråden (får ursäkta men jag orkar inte läsa samtliga inlägg... ) En bosslkut tar den olika dies eller tar den enbart de som är gjorda för booskut? Hittade på ebay dies till bosskut där det står att det passar till följande (dies:en alltså...):
    Sizzix Machine
    Accucut Machine
    Quickutz Machine
    Wizard Machine
    Därav undrar jag om det kan vara så att den även tar andra dies än ev det egna märket? Någon som förstår hur jag menar? Känner att jag är lite otydlig och dålig på att förklara hur jag menar...

/Hanna

• angelberrie

Mella72: aha tackar för tipset! har varit duktig och letat upp inläggen nu med...

Bobline: Tack så mycket!

Ville även tacka för den som svarade på inlägget angående värmepistolen /värmefön från clas ohlsson. Nu är den inhandlad och väntar på att bli använd!

• angelberrie

Undrar bara om någon kan tipsa om bra utländska sidor med tillbehör till scrapbooking, gärna så att man kan köpa några fler antal av samma vara (papper) för att spara lite på slantarna.
    Sedan undrar jag även vart man kan få tag på billiga omonterade stämplar?

• angelberrie

Det är verkligen en djungel med allt när man precis börjar och inte vet vad man ska ha eller vad man rimligt ska ge i pris för att inte bli "lurad".
    Man vill verkligen köpa allt - NU!

• angelberrie

myskatt: paypal fungerar kanon men det är ju inte alla som tar paypal och då kan jag tipsa om att starta e-kort på banken (jag har fsb) då skapas ett nytt nr på ett icke-existerande kreditkort som bara kan användas en gång! Kanon!

Svar på tråden Scrapträsket 2