Inlägg från: lillfrallan |Visa alla inlägg
  • lillfrallan

Scrapträsket 2

Jag beställde från Korthuset och jag tycker att bilderna var lite dassiga Nästa gång väljer jag nog något annat ställe. Synd, det var bra pris på korthuset. Jag har använt mig av Colormailer ett par gånger också, men sist blev det strul med uppladdningen där.

• lillfrallan
    Cino skrev 2006-08-30 14:14:00 följande:
    Får jag fråga vart ni handlar mest? Via Internet tänkte jag då
    USA = lifetimemoments eller impressrubberstamps

Sverige = scraproom
  • lillfrallan
    Johannapanna skrev 2006-08-30 22:15:18 följande:
    Vilka här har gjort månads-LO's på sina bebisar? Ska göra några sådana och behöver lite inspiration!
    Jag har inte gjort några ... ännu ... men det står nästa på min "lista" Hur har du tänkt göra?! Foton och sen lite info om just den månaden?! Enkel eller dubbel LO?!

Kanske man skulle ta och göra en idag ... Jag har trots allt 4 st att göra redan
  • lillfrallan
    myskatt skrev 2006-08-31 12:07:52 följande:
    Nu får ni rösta i min bästbok:JA myskatt kommer få sina bilder idagNEJ myskatt tjatar så mycket om dem att hon aldrig kommer få dem...INGEN åsikt i frågan Funderar på att starta en tråd under "okult" om nån kan se var i Pixacos trasportsystem mina bilder är *suck*.Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
    Skrattande Skrattande Skrattande
  • lillfrallan
    Minimalla skrev 2006-08-31 16:03:16 följande:
    Vad fina månadspapprena var... kanske måste ha såna...Jag har också ett vänta-på-kort-problem. I tisdags skickade min kompis sin andel av bilderna till möhippealbumet som jag ska scrappa ihop till på lördag. Har ännu inte fått bilderna, imorgon är det fredag - sista chansen. Kan tillägga att bilderna skickades från linköping till norrköping - ca 4 mil... borde skickat dom med tåget istället, posten kan man ju tydligen inte lita på .
    Fy va trist Jag hatar när posten inte sköter sitt jobb! Hoppas du får bilderna imorgon!!
  • lillfrallan

Jag doodlar också på fri hand ... ibland blir det bra ... ibland sabbar man allt

Håller på med min första månadsLO nu och jag tror det kan bli ganska bra sen ska jag börja med utmaningen!!

• lillfrallan
    Mizz Maj skrev 2006-09-01 19:22:09 följande:
    "Jag doodlar också på fri hand ... ibland blir det bra ... ibland sabbar man allt"Haha Det låter ju livsfarligt!
    HEHE Skrattande ja ibland är det bara att börja om ... bita i det sura äpplet ... ELLER sätta nåt stort över *skratt*
  • lillfrallan
    Hoppas ni får en superbra dag på mässan idag!! Önskar jag också fick gå Synd att det är så långt att åka!
  • lillfrallan
    Mystjejen skrev 2006-09-03 16:51:00 följande:
    Har skickat ut make och dotter och gjort den här... Nu ska jag göra en förstasida till 2006års albumet.
    Vilken jättefin LO!!
  • lillfrallan

I dag blir min tös 4 månader och jag har FORTFARANDE bara gjort EN månadssida Generad Jag måste öka takten så jag inte kommer föööör mkt efter.

Jag tycker det absolut svåraste är att få till en bra journaling ... Det tar så mkt plats ... Nu håller jag på trixar med en liten bok Få se hur det blir ...

• lillfrallan
    Cia o krabaten skrev 2006-09-04 11:42:06 följande:
    Lillfrallan: Det viktigaste är ju att du skriver din jornaling nu så att du inte måste chansa att hitta på den i efterhand...
    Ja jag har en bok jag skriver i ... Så jag hoppas jag ska "komma ihåg" det mesta ... Ska dock försöka öka takten liiiite
Svar på tråden Scrapträsket 2