Scrapträsket 2
Doodlar ni på fri hand? Jag har precis upptäckt det och tycker det är jättefint, men jag är ju kass på att rita! Ska jag behöva avstå det då, eller är det bara att öva öva öva??
Doodlar ni på fri hand? Jag har precis upptäckt det och tycker det är jättefint, men jag är ju kass på att rita! Ska jag behöva avstå det då, eller är det bara att öva öva öva??
Tack för hjälpen!! Jag ska kolla upp det och öva litegrann!
"Jag doodlar också på fri hand ... ibland blir det bra ... ibland sabbar man allt"
Haha
Det låter ju livsfarligt!
Nu är det dags för sängen ju så man är pigg och fräsch på mässan imorgon, för man vill ju inte missa något!
Nu är jag också hemma, betydligt fattigare! Å vad mycket folk det var, riktig trängsel kring borden, men rooligt! Nu ska det packas upp...
Min katt la sig på en av mina nya, nyss använda, stämplar så nu är hon alldeles lila i sin vita päls! Tur att det inte är giftigt!
Malinka: Haha, det var en bra idé!
Förvisso att jag köpte mig ett stort skrivbord för att jag skulle kunna scrappa, men arbetsytan blir ju inte så stor när två katter gärna vill vara med och pilla på allt! Jag har inte hjärta att köra ner dom heller!
Fraise: Ja, det är nästan det enda att göra, vänta ut dem! Tids nog blir det väl vår tur också!
Monster tjejen: Du kan läsa om den på www.papperskraft.se