• AKT

Scrapträsket 2

Gokväll!!

Jag är inte så aktiv i tråden pga att jag inte har scrappat så mycket. Jag började för ett halvår sen ungefär men har köpt hus och mitt "scrap-rum" är inte klart än och så är tiden lite knapp.... Men däremot är jag inne titt som tätt å "snokar" hos er och beundrar era alster!

Jag håller helt med föregående talare om hur pengarna flyger iväg... jag handlar å handlar men ändå har jag aldrig det jag behöver...

Hoppas ingen tar illa upp av mitt snokande?
    Kram Anette.

• AKT

Hejsan! Hoppas allt är bra med er!

Mystjejen - var mässan bra? Hade tänkt gå imorgon efter jobbet.. Så jag kommer vara trött redan innan jag är där men det ska ändå bli kul, om den är bra.

En fråga till (till alla)
    Jag brukar handla på scrapbook ect (bor i gbg), men nu har jag ingen bil så jag skulle behöva handla på nätet.
    Vilken sida rekommenderar ni, nån som är billig?
    Har akut pappers-brist och vill beställa nu ifall det inte blir nån shopping på mässan imorgon.

Tack på förhand!!

• AKT

BabyJia - tack för tipset, ska genast in å se om jag kan göra av med lite pengar

• AKT

Skumpis (å alla andra som varit på mässan idag...)
    Jag kommer nog också att gå med bebben i morgon, var det så mycket folk så man borde stanna hemma?? (gulp - hemska tanke!)

• AKT

Ok, jag kommer tyvärr bara vara där mellan typ 16-18 (har för mig den stänger då, ska kolla strax)

Tack för tipsen, ska strax fortsätta min shoppingrunda, ska bara ta en liten paus för att få manikyr av min underbara systerdotter

Svar på tråden Scrapträsket 2