• Meli

Scrapträsket 2

Nån som har något tips på ett bra typsnitt för att skriva ut stora siffror. Gillar BGs monogram, men de har inga siffror, men det kan vara annat med, bara det blri snyggt när det är stort

• Meli

Jica

Ett tips är att vänta lite med att beställa album, då de är ganska dyra, så vänta tills du känner att detta är något du vill fortsätta med

• Meli

Jo79

jag orkar inte lära mig PhotoShop, det verkar så svårt, vet inte vart jag ska börja, men däremot, det bildredigeringsprogrammet som följde med digitalkameran, där kan man faktiskt göra en massa saker, så det har jag precis börjat använda. Kolla om du har något som följde med din digitalkamera

• Meli

Jo79

mmm, hade varit bra det det tar tid att sitta och mixtr, särskilt om man inte tycker att det är så kul, jag är bara ute efter det färdiga fotot sas, vill att redigeringen ska gå på ett kick, eller att någon annan fixar det

• Meli

Fnyz

Och jag blir ju så klart nyfiken på vilken tråd det rör sig om

• Meli

Pyret78

Åh, den var jättefin!

Tycker att du kan vara med, det är inte lätt att följa slaviskt, annars får de ju diskvalificera dig helt enkelt

• Meli

Cino

Jag vet inte så mycket om stämpling, men vill du ha bilder på UNDERBARA kort, så kolla muhrens galleri inne på scrappiz. De är helt fantastiska och har fått mig att handla stämplar 8som jag aldrig hinner använda, men vilja finns där i alla fall)

Svar på tråden Scrapträsket 2