• MAMMSY

Jag har vart med på en sambeställning när en affärsinnehavare skulle beställa därifrån..
    Men jag vet inte om man kan beställa därifrån som privatperson   men dom har hur mycket grejer som helst..

• MAMMSY

han ju inte skriva färdigt sitter med bebis  i knät
    Skulle vara toppen om man kunde bestäla därifrån själv, eftersom dom har så mycket grejer å så kommer ju alla nya papper snartRäcka ut tunganPenga mun försöker hitta nått om shopping vilkor men har inte hittat nåt än *letar vidare*

• MAMMSY
    annika5064 skrev 2006-07-25 17:46:20 följande:
    MAMMSY skrev 2006-07-25 17:37:34 följande: han ju inte skriva färdigt sitter med bebis  i knät Skulle vara toppen om man kunde bestäla därifrån själv, eftersom dom har så mycket grejer å så kommer ju alla nya papper snart försöker hitta nått om shopping vilkor men har inte hittat nåt än *letar vidare* Jomen, det kan man väl; jag mailade BG angående återförsäljare på deras rub-ons och hon rekommenderade dem och jag klargjorde tydligt att jag var privatperson...
    Penga munÅ vad sugen jag blev på att shoppa nu då det ända e ju att det kan fastna i tullen... men om man är några stycken som beställer ihop så kanske det inte blir så farligt dyrt
  • MAMMSY

Nu har jakten efter mitt försvunna O slutat å jag kunde färdigställa LO:n som finns i mitt galleri nu! Blev så sugen att scrappa en LO om Julias stjärntecken när jag såg annikas fina!

• MAMMSY

Glömde skriva Risa å Rosa GÄRNA (Annars får ni inte kika Skrattande)   

• MAMMSY

Jo: vik ett av bazzilpapper det blir jättefint det finns artiklar på scrappiz å på pysselpunkten om hur du kan göra

• MAMMSY

Sno på du bara skämmas kan man göra när man e död som min mormor säger

• MAMMSY

Tack alla för alla fina komemtarer om min senaste LO dom värmer!
    Nu ska jag försöka ta mig ut å plåta lite i solen på samma plats där vi tog magbilder för ett år sedan allt för att scrappingen (mitt nya motto )

• MAMMSY

Ser jättemysigt ut Pyret Håller på att övertala sambon om att hans svettiga sportkammare  nog borde bli en scrapkammare istället :-8 hans grejer kan väl hänga på vinden istället Allt för Scrappingen eller hur var det? Flört

Svar på tråden Scrapträsket 2