-
-
Jag har vart med på en sambeställning när en affärsinnehavare skulle beställa därifrån..
Men jag vet inte om man kan beställa därifrån som privatpersonmen dom har hur mycket grejer som helst..
-
han ju inte skriva färdigt sitter med bebis i knät
Skulle vara toppen om man kunde bestäla därifrån själv, eftersom dom har så mycket grejer å så kommer ju alla nya papper snartförsöker hitta nått om shopping vilkor men har inte hittat nåt än *letar vidare*
-
annika5064 skrev 2006-07-25 17:46:20 följande:MAMMSY skrev 2006-07-25 17:37:34 följande: han ju inte skriva färdigt sitter med bebis i knät Skulle vara toppen om man kunde bestäla därifrån själv, eftersom dom har så mycket grejer å så kommer ju alla nya papper snart försöker hitta nått om shopping vilkor men har inte hittat nåt än *letar vidare* Jomen, det kan man väl; jag mailade BG angående återförsäljare på deras rub-ons och hon rekommenderade dem och jag klargjorde tydligt att jag var privatperson...
Å vad sugen jag blev på att shoppa nu då
det ända e ju att det kan fastna i tullen... men om man är några stycken som beställer ihop så kanske det inte blir så farligt dyrt
-
Nu har jakten efter mitt försvunna O slutat å jag kunde färdigställa LO:n
som finns i mitt galleri nu! Blev så sugen att scrappa en LO om Julias stjärntecken när jag såg annikas fina!
-
Glömde skriva Risa å Rosa GÄRNA (Annars får ni inte kika
)
-
Jo: vik ett av bazzilpapper
det blir jättefint det finns artiklar på scrappiz å på pysselpunkten om hur du kan göra
-
Sno på du bara
skämmas kan man göra när man e död som min mormor säger
-
Tack alla för alla fina komemtarer om min senaste LO
dom värmer!
Nu ska jag försöka ta mig ut å plåta lite i solen på samma plats där vi tog magbilder för ett år sedanallt för att scrappingen (mitt nya motto
)
-
Ser jättemysigt ut Pyret
Håller på att övertala sambon om att hans svettiga sportkammare nog borde bli en scrapkammare istället :-8 hans grejer kan väl hänga på vinden istället
Allt för Scrappingen eller hur var det?