Inlägg från: dramaqueen |Visa alla inlägg
  • dramaqueen

Scrapträsket 2

Pyret78 skrev 2006-08-01 17:25:06 följande:
    Ny LO i galleriet. Gjord efter denna veckas skissutmaning på scrappiz.
    Jättefin!!
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen

Jag brukar fästa vissa band med diamond glaze.

Blue V: Oh, va bra att mobilen fungerade!! Var det nån BRA melodi då? Jag blev nerspydd två gånger innan hon somnade. SKOJ Sånt ska man kanske också scrappa ... ifall man får för sig att skaffa fler barn är det ju najs att bli påmind innan om såna dryga saker också, för man lär ju bara minnas allt det braaaaaaa *garv*

~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    Blue Vapor skrev 2006-08-02 17:07:11 följande:
    Fnyz - tsssssssssssss, den var ju jättefin!
    Instämmer! Jättefin!!
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    Blue Vapor skrev 2006-08-02 13:10:09 följande:
    Någon som scrappat ett stående 15x20 också? *vill se allt*
    Jag har ett ligger här som jag ska scrappa ... Någon dag ... När det finns tid Men det är stående ... På min badbrud ...
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen

MaMMsy hittade du några fonter på sidan jag tipsade om?

~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    Skumpis skrev 2006-08-02 17:40:15 följande:
    Hjälp önskas Jag håller på med en dubbel-LO om förlossningen. På sida två har jag skrivit en lång text där överskriften är När Du Kom Till Oss. Överskriften är inte särskilt stor (24 punkter eller nåt). Förstasidan har mest massa foton men skulle behöva en rubrik. Vad skulle passa?
    ... kanske namnet med stora bokstäver?! Eller tiden det tog ... eller nåt ?! *funderar lite*
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    snartwebb.jpg (klicka för större) Här är min senaste ... Handlar om förlossningen ... Hua, den var skitjobbig att göra Den blev "enkel" och mest informativ med lite bilder. Jag tror den här LOn är en sån jag gjort för att mest bearbeta nåt, inte så mkt för att lillan ska se den Jag har skrivit lite "lättsammare" om förlossningen på ett annat ställe. Men här passade det bra med en tidslinje.
    ~~tröttmössa~~
  • dramaqueen

hm, ja det där "ta bort" kom visst med också ?! Det som INTE SYNS i själva länklistan på sidan i krypinnet ... Kul att veta att det fanns där iaf *garv*

~~tröttmössa~~
  • dramaqueen

Jag önskar jag hade en symaskin.

BlueV: Har du vågat använda de där vi köpte på Rusta?! För visst köpte du en sån också? Jag har min i en låda här

~~tröttmössa~~
Svar på tråden Scrapträsket 2