Scrapträsket 2
Alltså jag håller på med SWE's tävling.
Alltså jag håller på med SWE's tävling.
Annika: Tack för skisserna! Måste jag pröva! Fast jag som är lite fantasilös undrar vad den första ska föreställa i färdigt skick? Det blir lite lättare att välja färger o så när man ser den färdiga bilden framför sej.
Fnyz: Bra att det inte bara var jag som undrade!
Tack Annika och Mammsy!
Myskatt: Men åh vilken söt!! Har du nån mall eller har du gjort den på frihand?
Mammsy: Tack, jag skulle just fråga!
Ni som har beställt foton från Pixaco - när drar de pengarna? Jag beställde i söndags och de har bara reserverat pengarna på mitt konto. Betyder det att de inte har bearbetat min order än eller drar de pengarna när de skickar bilderna??
NAJ! Att jag inte hade snappat upp det innan! Det stod att det skulle ta 3-4 arbetsdagar. Inte bra då jag har beställt bild till SWE-tävlingen!
Myskatt: Var det bra kvalité på de bilderna? Det är så himla olika tycker jag!
Jag brukar beställa från Fujidirekt. Har alltid funkat bra, men i söndags när jag skulle ladda upp mina ca 100 bilder, så laddade den först upp alla, men sen när man skulle titta på dem, så var bara en del kvar. Jag gjorde det tre gånger och varje gång blev det olika antal bilder fastän jag gjorde på precis samma sätt! Då laddade jag upp bara 15 bilder för att ha bättre överblick. När uppladdningen var klar, så visade den 18 bilder!! När jag tittade närmare visade det sej att några var dubbla och andra hade inte kommit med alls. Jättekonstigt, så jag tröttnade till slut och tog Pixaco istället. Jag skrev ett mail till dem och förklarade problemet, men har ännu inte fått nåt svar.
Marajjah: Okej. Hoppas de har ordnat upp det nu då. Blir lite sur när vissa företag inte håller vad de lovar.