Scrapträsket 2
Marie: Kika in på Papprika. De har både träffar och kurser som tydligen är jättemysiga.
Annars kan man ju alltid ordna ngt själv!
Marie: Kika in på Papprika. De har både träffar och kurser som tydligen är jättemysiga.
Annars kan man ju alltid ordna ngt själv!
Matriark: Det där var inte dåligt!!!!!!!!!! Kul
Annika: Helt superduperfina!!!!!!!!
Kul Fnyz!
Jag missade deadline själv så jag får ha min för mig själv
Har inte ens fotat den än, men jag hojtar till om jag lägger ut den.
Har ju begränsat utrymme eftersom jag fortfarande vägrar plus
karrokarro: Jag scrappar alltid kvällstid efter att dottern somnat.
20-23ca är vad jag orkar.
Mammsy: Här i stan har Panduro fluid chalks, fast versa color (De fyrkantiga), så det finns ju i deras sortiment.
De funkar i princip som kattögonen, fast jag tycker att de är orrare/har mindre färg i sig.
Man får jobba mer för att chalka, men å andra sidan så är det lättare att misslyckas när kattögonen är överfulla med färg och kladdar överallt
Jag har några av varje helt enkelt!
WEHEEE!!!!!!! En svensk tidning!!!
Kul tycker jag.
Hoppas att få se lite andra ansikten /LO's då alltså / än de som är med i teamet eftersom man sett mycket av dem redan på internetsajterna.
Visst är de jätteduktiga allihop, men det vore kul om några nya svenskor kröp fram!
Precis som det gjort på bloggen alltså.
Ang bloggen så sitter jag här och scrappar som Tanja skrivit ett inlägg om: UTAN FOTOT!!!
Alltså väntar jag på det.
Har slut med bläck i skrivaren, så jag får hålla mig till imorgon... Usch vad svårt det är!!! Man fr ju så mycekt ifrån fotot. Även om jag har det på datorn så känns det inte som samma sak... Återstår attt se hur resultatet blir