• MAMMSY

Scrapträsket 2

MiniElle: Hur menar du ska du scrappa i en muminbok eller hur hade du tänkt att göra?

• MAMMSY

Kela när jag har scrapblock brukar jag försöka mig på att rita skisser ibland blir det bara pannkaka men ibland kommer jag på att den här skissen kan jag ju använda till dom å dom korten å snart är hjärnvärksamheten igån igen det å surfa runt på tex twopeasinabucket.com Hoppas det släpper snart!

• MAMMSY

Nu när vi ändå pratar lim så beställde jag ett mini limstift (för att kola om det var bra) för 10 kr från scrapaddicted, å det funkar super till det mesta

Vad står högst på eran måste ha lista just nu? Själv känner jag att jag  måste ha mer Bazzil Blommor i alla möjliga färger jag älskar dom!!!

• MAMMSY

Solstraalen: Kolla in första inlägget i tråden där står en massaaaaaaaaaaaa om vad som kan tänkas behövasSkrattande

• MAMMSY

Sitter å e lite arg på mig själv för att jag inte har beställt tillräckligt med vit C.S...
    Hade tänkt att göra en LO om Julias alla ord som nu e uppe i 25 st min lilla pratkvarn

• MAMMSY

Skumpis Räcka ut tungan Bläääääääääää på dig!

Jag kan inte skriva i tr3z gästbok.. kan nån annan kolla om dom kommer in, när jag försöker så kommer det bara upp " Ett allvarligt databasfel uppstod" Grrrr

• MAMMSY

Jo79: Niii papterie finns inte på Allum (allumfanatiker )

• MAMMSY

Bara inne i femman skulle jag ju skriva med tryckte för snabbt

Svar på tråden Scrapträsket 2