• Jo79

Scrapträsket 2

Hörrni HILFE!! ! Tänkte kanske scrappa några minialbum till Ellens farmor å farfar i julklapp (de klagar på att de inte har några kort på henne.... ) men jag vet inte riktigt vad jag ska köpa för ett...? Det finns ju "vanliga" album som är lite mindre, kanske 6*6 eller 4*4, eller ska jag göra en såndär dragspelbok? Nån som har gjort nått liknande som jag kan få kika på?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

*kikar in på Scrappiz å PP* Tack Mammsy!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Det var nån butik som hade rea på ett jättejättefint rött läderalbum i 8*8....Fundersam

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

159 kostade det, men attans att jag inte kommer ihåg vilken butik det var! Skrikandes

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Fnyz: Visst är det?! *sitter på händerna och försöker hindra pekfingret från att klicka "köp"*

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Linnestruktur är min absoluta favorit, men gillar fourz oxå. Håller just nu på att försöka köpa på mig ett lager av olika färger i just de strukturerna. Tänkte förbeställa en massa papper till mässan i Gbg faktiskt.....Oskyldig

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Läste att man kan förbeställa på Pappersbiten... Tänkte som så att om jag redan vet vilka papper jag vill ha så kan jag lika gärna förbeställa. På mässan i Lerum var det nästan slagsmål  vid bazzillerna...Förvånad Men visst ska jag köpa det mesta "live"....Oskyldig

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Skumpis skrev 2006-07-27 17:56:48 följande:
    Någon här som skickat (eller fått) värdinnegåva för någon swapp på Scrappiz? Vad brukar man skicka???
    Jag har skickat med några Primablommor en gång... några knappar en annan gång.... och lite brads en tredje gång. Lite småpill som jag kanske inte använder jättemycket själv fast ändå skulle bli glad över att få. Men jag har inte skickat så mycket, kanske 10 primablommor eller brads. Knapparna kommer jag inte ihåg. Så det ser lagom ut i zippåsen....
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Jag köpte "Junior" tror jag den hette. Typ 69:-, ganska plastig, men jättebra!! Blå och ljusblå är den.

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket 2