Inlägg från: Lingonflickan |Visa alla inlägg
  • Lingonflickan

Scrapträsket 2

Lillvilda: Går ju alltid scrappa en ABC-bok. Behöver ju inte nödvändigtvis vara till ens eget barn. Kan ju var antingen till din sambos flicka eller om saker du själv tyckte bäst om som liten. Pumpa dina föräldrar på information.

Nu kommer jag inte scrappa mer på ett tag. Inte vara på FL heller. Ska till förlossningen imorgon, så vi ses när vi hörs!

Kramar till er alla MiS
  • Lingonflickan

Så är jag här igen. Har naturligtvis redan börjat scrappa åt lilla J. Upptäcker självfallet att jag behöver massor av nya saker...Flört Har inte tillräckligt babyrosa cs t ex. Behöver fina mönstrade, små genomskinliga kuvert, söta band, sidenband...

• Lingonflickan

Åh. Varit borta ett tag och alldeles för många nya sidor att läsa. Hinner inte, ska snart amma. En massa bilder blev det tagna av den stora tilldragelsen. Närmare 100 stycken faktiskt. Men min skrivare börjar låta som ett helt tröskverk... Ska nog påminna maken om det där han sa om att köpa ny fotoskrivare.

• Lingonflickan

Kikar in här som hastigast. Har precis ammat och pendlar mellan datorn och friidrotten. Har köpt ett fint rosa album till lilla J idag. Väntar nu på att alla annonser ska komma i tidningen så jag kan avsluta den första LO:n, en dubbel om lilla J:s födelse. Tänkte ha annonser (kopior förstås) och journaling på ena sidan och foton på den andra. Nån som gjort så och hur blev det?

• Lingonflickan

Så äntligen! Har varit utan internet ett tag - känns som en evighet. Sitter med lilla J i famnen. Där älskar hon att vara. Har gjort klart en LO till min man att ha på sitt kontor. Finns till beskådan i galleriet. Har oxå fastnat för doodling men är inte så bra att jag vågar använda mig så mycket av det. Har dock livat upp en svart CS med doodling. Maken är och köper fotoskrivare till mig just nu. Sååå lycklig.

• Lingonflickan

Kanonfin dubbel Annika! Skrattande 

Letar efter en LO med gravidmage i silhuett som jag inspireats av och nu ska lifta lite. Vems var den???

• Lingonflickan

Lagt in två nya LO:s. Min magLO är inte färdig än. Vad tycker ni; stämpla små ord mellan bilderna eller sidenrosetter? (Tänkte använda lila.) Sidenband mellan silhuett och bilder? Hinner aldrig läsa ikapp numera så ni kan väl svara i min GB.

• Lingonflickan
    Fraise: Ja, det går utmärkt med symaskin. Har gjort det själv. Sen går det oxå "fejka" söm genom att måla dit den...
  • Lingonflickan

Låter så roligt med scrapmässa... Men men vad är en bal på slottet?Fundersam Såg att det ordnas en scrapträff här i Småland den 9 september. Aj då! Lite tidigt kanske. Vill gärna åka, men det går ju inte för tösen.

Fina LO:s ni gjort till scrappiz. Passar verkligen skissen. Fnyz - nu bara måste jag ju ha en sån penna.Oskyldig

Härliga bilder Pyret, jättecool!

Jo79 spär på mitt habegär ännu mer, måste ha såna stora blommor...Förvånad

Hörni den här tråden kostar pengar! Måste måste måste haaaaaa....Skrattande

Svar på tråden Scrapträsket 2