Scrapträsket 2

Kuul att du hittade hit snakeheart!
Jag fick också min första RAK idag från scrappiz - supermegaglad!
Förresten - såg för ett tag sedan att det var någon som scrappat ett recept om Tacofisk (tror jag det hette) - nu ska vi ha middag hemma på lördag och skulle vilja bjuda på det - men har helt glömt av vem som hade det i sitt galleri! Någon som vet? *help*
Tack snälla ezzy!
Loppan79: Japp, men har inte kunnat vara med någon gång ännu
ALLA är på mässan - vilken KÖ det var för att komma in när vi kom dit vid kvart över 11 - och massa folk inne och i allas montrar *puh* Det var VARMT kan jag lova! Men så massa fina saker det fanns - nu är jag hemma, med massa kassar, och betydligt fattigare!
Nu har jag frågor till er igen
* Hur brukar ni fästa band på era LO's? Har inte riktigt klurat ut det...
* Är det någon som vet något butik på nätet som säljer Rub-ons som ser ut som "stygn", alltså som att man har sytt på papperet? Vet att det var någon som tipsade mig om ett märke, men har inte hittat det i de butiker jag kikat i...
Tack snälla för tipset Matriark - och tipset om att rita av själv, var ju också kanon!
Nu har jag lagt in bilder i mitt galleri på mina inköp från gårdagens besök på mässan!
Den var jättesöt Mystjejen!
Det var precis ett inslag om Pysselmässan på Västnytt - kul!
Wow - den var jättefin Mammsy! Nu har jag också betalt prenumeration för nya tidningen! *längtar*
En tråd för pyssel i Göteborg - det är pysselträff på g imorgon
www.familjeliv.se/Forum-5-179/m11392288.html