-
Ja, de hade hon - tackmyskatt skrev 2006-08-28 13:58:50 följande:CarolinaTror Skumpis har. Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
-
Kuul att du hittade hit snakeheart!
-
Jag fick också min första RAK idag från scrappiz - supermegaglad!
-
Förresten - såg för ett tag sedan att det var någon som scrappat ett recept om Tacofisk (tror jag det hette) - nu ska vi ha middag hemma på lördag och skulle vilja bjuda på det - men har helt glömt av vem som hade det i sitt galleri!
Någon som vet? *help* -
HURRA!myskatt skrev 2006-08-31 15:30:08 följande:*jublar och kastar konfetti*NU har jag fått mina BILDER......så nu finns det två nya lo:s i galleriet . Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
-
Tack snälla ezzy!
-
Loppan79: Japp, men har inte kunnat vara med någon gång ännu
-
Vad är det för rub-ons som ser ut som stygn?annika5064 skrev 2006-08-31 20:10:47 följande:Meli skrev 2006-08-31 20:01:43 följande: mamma i Småland Det var ju en idé, har jag inte ens tänkt på. Tycker det är så himla fint där man ser att folk sytt på maskin i sina LOs, men jag har ju ingen symaskin Får testa att rita dit styng och se hur det blir. Annars finns ju snygga rub-ons som ser ut som stygn... -
ALLA är på mässan - vilken KÖ det var för att komma in när vi kom dit vid kvart över 11 - och massa folk inne och i allas montrar *puh* Det var VARMT kan jag lova! Men så massa fina saker det fanns - nu är jag hemma, med massa kassar, och betydligt fattigare!
-
Ja, såå kul att komma hem med kassarna - ska också packa upp nu!Fnyz skrev 2006-09-02 15:38:48 följande:Carolina1979 skrev 2006-09-02 15:20:30 följande: ALLA är på mässan - vilken KÖ det var för att komma in när vi kom dit vid kvart över 11 - och massa folk inne och i allas montrar *puh* Det var VARMT kan jag lova! Men så massa fina saker det fanns - nu är jag hemma, med massa kassar, och betydligt fattigare! åååå vill åxå komma hem med massa kassar
-
30,5 cmBabyJia skrev 2006-09-02 16:22:47 följande:Hur många mm e 12*12? Kikar på album på panduro nu nämligen -
Ska försöka lägga in bilder (troligen imorgon) på min "fyndhög" - men ikväll är det middag med både mina o sambons föräldrar som gäller *puh*Blommig skrev 2006-09-02 16:25:18 följande:Är avis på er som varit på mässan *vill juh också* Kul att komma hem med en massa kassar!Hade varit kul att höra vad ni köpte eller kanske se en bild på era inköp -
Nu har jag frågor till er igen
* Hur brukar ni fästa band på era LO's? Har inte riktigt klurat ut det...
* Är det någon som vet något butik på nätet som säljer Rub-ons som ser ut som "stygn", alltså som att man har sytt på papperet? Vet att det var någon som tipsade mig om ett märke, men har inte hittat det i de butiker jag kikat i... -
Tack för svaret - måste testa!Blommig skrev 2006-09-03 14:01:41 följande:Carolina1979: när jag använder band brukar jag sätta fast dem med gluedotts eller limpenna om det är tunna band.
-
Tack snälla för tipset Matriark - och tipset om att rita av själv, var ju också kanon!
-
Nu har jag lagt in bilder i mitt galleri på mina inköp från gårdagens besök på mässan!
-
Den var jättesöt Mystjejen!
-
Det var precis ett inslag om Pysselmässan på Västnytt - kul!
-
Wow - den var jättefin Mammsy!
Nu har jag också betalt prenumeration för nya tidningen! *längtar* -
En tråd för pyssel i Göteborg - det är pysselträff på g imorgon
www.familjeliv.se/Forum-5-179/m11392288.html