• tr3z

Scrapträsket 2

nu såg jag den också!
    ja, den var verkligen annorlunda! Hmm.. jag vill ha glitter-grejer.... Har velat ha det länge nu men kan inte komma på vad det var jag skulle ha det till... Men jag vill ha ändå

• tr3z
    MAMMSY skrev 2006-08-03 22:18:50 följande:
    tr3z å det som kommer komma chipboard bokstäver med glitter nu låter som nått för dig då!
    wooooooh!!!!!!
  • tr3z

nä, jag måste sova, det har varit en alldeles för händelserik dag för mig idag!

(drömde fressten om scrapträsket i natt, liiiite jobbigt!! )

• tr3z

Japp, blev ett födelsedagskort till en ettåring som vi ska på kalas hos i morgon

• tr3z

Marajjah - du kan själv klippa ihop till fyra bilder på samma kort, så brukar jag göra iaf. I Photoshop. Kolla scrappiz, där finns det en artikel om hur man gör, väldigt lätt faktiskt när man fått in snitsen  Sen är det pixaco.se som har erbjudande, 50 bilder gratis om du anger koden HP-summer. Dessutom brukar man få en "ny kund"-rabatt där på typ en tia, så du kan få en hel del kort för nästan ingen peng alls.

• tr3z

Marajjah - jag har alltid blivit nöjd med mina bilder därifrån, det är det stället jag alltid framkallar från. Och som MAMMSY sa så gäller erbjudandet till sista augusti

• tr3z

Det står inget om det på sidan men det funkar, när man kommer till kassan har summan dragits. Fick mina bilder igår och där fanns bilderna till utmaningen Vill scrappa men ska sova nu, kanske hinner i morgon men ska på ettårskalas och sen har vi besök till onsdag!

• tr3z
    MAMMSY skrev 2006-08-04 22:38:54 följande:
    När beställde du dina? Jag beställde i tisdags å mina har inte kommit än.. Jag vill ju ha dom nu!!!

Jag beställde mina i lördags, så jag gissar på att om du inte fått dina så kommer dom på måndag. Oftast är pixaco väldigt snabba, men jag tror att eftersom ryktet om fria bilder spridit sig så kan det nog ta lite längre tid

Min man frågade om jag skulle köpa massa scrapsaker nu för min första lön. Det ska jag inte. Det är ju mässa i oktober, så jag väntar tills dess Oskyldig Däremot tänkte jag nog att en fotoskrivare är på sin plats snart

Svar på tråden Scrapträsket 2