• Fnyz

Scrapträsket 2

hejehj..är vilka har gjort dop-lo:s? ska göra en nu å har massvis med bilder som ajg vill ha med så det blir en dubbel...men ajg ivll ha ltie hjälp tror jag

• Fnyz

Eller: jag har en 4 månaders å ni kan ju kika i mitt galleri! jag började scrapap när hon ar ca 1 månad.... när hon somnar för natten (20:30) så sätter jag mig å scrappar å ibland sitter jag fram till tolv - ett nån gång.. har t.o.m  6 LO:s som jag inte hunnit lagt upp i galleriet ännu...
    på dagarna scrappar jag åxå ibland när honl igger å leker så snällt elelr sover en lur.

det som underlättar när man har små å vill hinna scrapap är att man kan ha sakerna framplockade hela tiden så man kan sätta sig i en kvart elelr så bara man är sugen.

• Fnyz
    dramaqueen skrev 2006-07-28 10:54:05 följande:
    Fnyz skrev 2006-07-28 10:42:24 följande: Eller: jag har en 4 månaders å ni kan ju kika i mitt galleri! jag började scrapap när hon ar ca 1 månad.... när hon somnar för natten (20:30) så sätter jag mig å scrappar å ibland sitter jag fram till tolv - ett nån gång.. har t.o.m  6 LO:s som jag inte hunnit lagt upp i galleriet ännu...på dagarna scrappar jag åxå ibland när honl igger å leker så snällt elelr sover en lur. det som underlättar när man har små å vill hinna scrapap är att man kan ha sakerna framplockade hela tiden så man kan sätta sig i en kvart elelr så bara man är sugen. OT ... Hur får du henne att somna 20:30 och sova hela natten?! *desperat * ~~tröttmössa~~
    jag lägger henne i henns säng å säger godnatt älskling å så sommnar hon in helt själv å vaknar inte förens på morgonen (idag vaknade hon 10:00. å så har hon varit sen hon var 7 veckor gammal. så jag har de lyxigt.... men ibland kan jag vara tvungen å stoppa i nappen på morgonen när henns pappas klockradio ringer
  • Fnyz

lillvilda: jag tycker bättre om 12*12 eftersom man får plats med fler kort...oftast harjag så många fina kort från varje tillfälle så det skulle itne få plats på en 8*8 men när man scrappar om ngt annat så kanske man bara har 1 kort hela tiden så då passar ju 8*8 bättre

• Fnyz

hejhej nu ligger det 6 (!!!) nya LO:s i mitt galleri: bl.a dopet (2st) "morfar & Matilda, "morbröder" m.fl.

här är den jag är mest nöjd med:

• Fnyz

dop LO.n har jag lagt in både som dubbel och var å en för sig så man kan kolla lite mer i detalj om man vill å till den har jag fått lite idéer från mammsys Dop LO. det ser ni där namnet står t.ex.

• Fnyz

Tr3z: hmm! jag skulle bli tokig... men tur att du får pengarna tillbaka för för någon sa de ju att paketet måste ha kommit bort i posten och att det inte är deras ansvar!

• Fnyz
    malin ulrika skrev 2006-07-28 22:36:39 följande:
    Fnyz,hej hej,nej jag scrappar!Håller på med midsommar sida... Klar snart...Jag var inne på dafont förut, vad mycket roliga fonter de har, var tvungen att ta bort några på min dator för att få plats med nya!
    var åxå in å laddade hem massa fonter (syns på lo-:n morfar å matidla som jag gjorde idag)
    ja du sitter ju i en annan tidszon...vad är klockan där nu?
  • Fnyz
    Svart Spets skrev 2006-07-28 22:44:29 följande:
    Nu stiger jag in här hos er scrapomaner!Jag är nybörjare i scrapbooking.Det är skitkul ju!Idag har jag handlat MASSOR av roliga och fina saker och faktist beställt massa papper från nätet!Nu ska jag kika in i era gallerier.
    välkommen välkommen..det är bara å titta...

man blir fast kan jag lova å jag har dragit ner fler å fler i träsket här hemma i hälsingland
Svar på tråden Scrapträsket 2