Scrapträsket 2
hejehj..är vilka har gjort dop-lo:s? ska göra en nu å har massvis med bilder som ajg vill ha med så det blir en dubbel...men ajg ivll ha ltie hjälp tror jag
hejehj..är vilka har gjort dop-lo:s? ska göra en nu å har massvis med bilder som ajg vill ha med så det blir en dubbel...men ajg ivll ha ltie hjälp tror jag
Eller: jag har en 4 månaders å ni kan ju kika i mitt galleri! jag började scrapap när hon ar ca 1 månad.... när hon somnar för natten (20:30) så sätter jag mig å scrappar å ibland sitter jag fram till tolv - ett nån gång.. har t.o.m 6 LO:s som jag inte hunnit lagt upp i galleriet ännu...
på dagarna scrappar jag åxå ibland när honl igger å leker så snällt elelr sover en lur.
det som underlättar när man har små å vill hinna scrapap är att man kan ha sakerna framplockade hela tiden så man kan sätta sig i en kvart elelr så bara man är sugen.
lillvilda: jag tycker bättre om 12*12 eftersom man får plats med fler kort...oftast harjag så många fina kort från varje tillfälle så det skulle itne få plats på en 8*8 men när man scrappar om ngt annat så kanske man bara har 1 kort hela tiden så då passar ju 8*8 bättre
hejhej nu ligger det 6 (!!!) nya LO:s i mitt galleri: bl.a dopet (2st) "morfar & Matilda, "morbröder" m.fl.
här är den jag är mest nöjd med:
dop LO.n har jag lagt in både som dubbel och var å en för sig så man kan kolla lite mer i detalj om man vill å till den har jag fått lite idéer från mammsys Dop LO. det ser ni där namnet står t.ex.
Tr3z: hmm! jag skulle bli tokig... men tur att du får pengarna tillbaka för för någon sa de ju att paketet måste ha kommit bort i posten och att det inte är deras ansvar!
hallåååååå sover ni allihopa? jag har tråkigt