Inlägg från: dramaqueen |Visa alla inlägg
  • dramaqueen

Scrapträsket 2

*printar* till mina namngivningsinbj. ÄNTLIGEN ska de bli klara ...

Längtar efter hösten!
  • dramaqueen
    MAMMSY skrev 2006-08-15 10:11:29 följande:
    www.easer.se har en slags plastmapp som är jättebra å dom e billiga 35 kr
    De är jättebra! Jag har liknande från Stampin Up och de är verkligen bra!
    Nu är hösten här! Vi kan andas igen!
  • dramaqueen

Kämpar på med mitt grav. album, nu sjutton ska det bli klart idag ... *suckar*

• dramaqueen

JAAAA! Nu är jag ÄNTLIGEN klar med mitt grav.album! Fotade lite jag gjort tidigare samt gjorde de tre sidor som fattades. Usch va less jag är på det där albumet nu Finns lite nytt att se i mitt galleri under "scrapbook till bebisen i magen", har dock inte lagt in så mkt för jag orkade inte censurera . Det blev kanske inte så bra mot slutet för jag orkade inte mer Cool

• dramaqueen
    Matriark skrev 2006-08-15 15:41:58 följande:
    Med allt prat om Rhonna Farrer så lägger jag in en LO jag gjort på ett Rhonna Farrer papper. Papperet var redan så dekorerat att allt jag gjort är tagit mitt foto med dubbel ram, skrivit med handstil, en gnutta doodling och två Heidi Swapp blommor. med prima och brads.
    Vilken fin!!
  • dramaqueen
    Om man vill skriva på foto (måste ju doodla nu i utmaningen ) vad kan man ha för penna som fäster bra då?
  • dramaqueen

Hm, mina sakura gel vill inte fästa Måste prova igen då ... Var kan man hitta zig writer?

• dramaqueen
    Matriark skrev 2006-08-16 18:55:46 följande:
    får lite gjort nu...En LO till familjealbumet om vår nya familjemedlem.
    Jättefin!
  • dramaqueen

Usch va ARG jag blir nu. Måste alla jäkla butiker jag hittar saker i ha en fast SVINDYR frakt? Om jag vill ha lite pennor tänker jag ju KNAPPAST betala 59:- i frakt för dem *morrar*

• dramaqueen

Tack för tipsen Matriark, hittade zig writer nu också men såklart DYR frakt

• dramaqueen
    skrutthumlan2 skrev 2006-08-16 23:31:44 följande:
    vilka/vem har gjort LO med kärt barn har många namn? Orkar inte kolla igenom allas bildgallerier....
    Jag gjorde en till förr förra utmaningen
  • dramaqueen

Ang doodling som nu är på tapeten så undrar jag ... Ritar ni med blyerts först? Jag går alltid "rätt på" med svarta pennan direkt och ibland blir det ju mindre lyckat

• dramaqueen

Jag har en vit penna från Sakura, jag tycker den är ganska bra!

• dramaqueen

Jag är sugen på att göra en "bilder månad 1" sida till min tös. Det finns ju så mkt bilder från första tiden Funderar på att klippa fyrkanter och sätta över en hel sida. Kan ju kanske bli lite snyggt ... *funderar*

• dramaqueen
    MAMMSY skrev 2006-08-18 12:00:08 följande:
    dramaqueen skrev 2006-08-18 11:58:25 följande: Jag är sugen på att göra en "bilder månad 1" sida till min tös. Det finns ju så mkt bilder från första tiden Funderar på att klippa fyrkanter och sätta över en hel sida. Kan ju kanske bli lite snyggt ... *funderar* Nu är hösten här! Vi kan andas igen!Ja det e så snyggtAnnika har gjort ungefär så på en av sina LO:s.. kika in hos henne (Annika5064)
    Det måste jag kolla in. Jag hittade flera på Twopeas också. Det är snyggt! Ska bara städa först
  • dramaqueen
    jenn79 skrev 2006-08-18 14:28:46 följande:
    dramaqueen: Jag har oxå tänkt att göra något liknande, men inte kommit på hur ännu.... Finns ju dröscis utskrivna (och minst lika många till i datorn) från första tiden!!! Men sen kommer problemet HUR!!??? ska jag gå tillväga...
    Jag ser framför mig hur jag klipper lika stora fyrkanter av alla bilder, tex 5*5 cm och sen placerar ut dem över hela sidan, utom typ två fyrkanter som får vara "text"... Alt. att jag har massa små runt en lite större i mitten, där det står text
  • dramaqueen

Va mkt fint ni visar Själv är jag väldigt nöjd med den här framsidan på vårt bröllopsresealbum:

pariswebb.jpg

• dramaqueen
    MAMMSY skrev 2006-08-20 19:24:38 följande:
    Jag vet en annan LO som du borde vara VÄLDIGT!!! nöjd med Det är kul att få hålla i omröstningstråden
    *garv* Jasså säger du deeeeeeeeeeeet
Svar på tråden Scrapträsket 2