Scrapträsket 2
*printar* till mina namngivningsinbj. ÄNTLIGEN ska de bli klara ... ![]()
*printar* till mina namngivningsinbj. ÄNTLIGEN ska de bli klara ... ![]()
Två nya kort hos mig
www.familjeliv.se/krypin/dramaqueen/galleri.php%E4mplat
Äntligen färdig med inbjudan! *pustar ut* Nu ska jag scrappa lite om jag får tid, först måste jag städa ett skåp!
Kämpar på med mitt grav. album, nu sjutton ska det bli klart idag ... *suckar*
JAAAA! Nu är jag ÄNTLIGEN klar med mitt grav.album! Fotade lite jag gjort tidigare samt gjorde de tre sidor som fattades. Usch va less jag är på det där albumet nu
Finns lite nytt att se i mitt galleri under "scrapbook till bebisen i magen", har dock inte lagt in så mkt för jag orkade inte censurera
. Det blev kanske inte så bra mot slutet för jag orkade inte mer 
Hm, mina sakura gel vill inte fästa
Måste prova igen då ...
Var kan man hitta zig writer?
Usch va ARG jag blir nu. Måste alla jäkla butiker jag hittar saker i ha en fast SVINDYR frakt? Om jag vill ha lite pennor tänker jag ju KNAPPAST betala 59:- i frakt för dem *morrar*
Tack för tipsen Matriark, hittade zig writer nu också men såklart DYR frakt ![]()
Ang doodling som nu är på tapeten
så undrar jag ... Ritar ni med blyerts först? Jag går alltid "rätt på" med svarta pennan direkt och ibland blir det ju mindre lyckat ![]()
Jag har en vit penna från Sakura, jag tycker den är ganska bra!
Jag är sugen på att göra en "bilder månad 1" sida till min tös. Det finns ju så mkt bilder från första tiden
Funderar på att klippa fyrkanter och sätta över en hel sida. Kan ju kanske bli lite snyggt ... *funderar*