• Jo79

Scrapträsket 2

Ja, hon är snabb som tusan och väldigt trevlig!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Cia o krabaten skrev 2006-08-05 22:30:53 följande:
    Behöver jag berätta att ännu en scrapkväll (med resten av familjen sovandes) slösats bort framför datorn?? Skyller på värmen idag! Får ni andra något gjort eller srfar ni också mest och hittar saker att köpa?!
    Jag är precis likadan. Surfar runt, mest här å på scrappiz, och på massa affärer. Inte blir det många Lo:sar gjorda här inte....
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Åååå jag vill oxå till Scrappadiccted! Men jag får väl nöja mig med mässan.... *suck*

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Yezzz!!! Fick hem tio vita bazziller idag! Roooooligt!! Men orkar inte scrappa nått, första jobbdagen på evigheters evighet och första förskoledagen för Ellen.... ska slappa i soffan och snegla på papprena nu.

Röstade oxå på Pyret. KLART finast! Bra jobbat!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Marajjah: Din fråga om vita bazziller: Jag köpte i linnestruktur på Scraproom, under vita, grå och svarta, och de hette helt enkelt "White". Det fanns några olika vita, men de som heter bara white är i linne.

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Här blir det inte mycket scrappat.... Försökte mig på utmaningen igår men det gick inte alls Ilsk blev jag..... Tiden är för knapp, och nu är det ju massa roligt på Tvo oxå som jag inte kan missa....

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Hur gör man om man inte har photoshop då? *snål*

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Ja, det har jag ju, men hur GÖR man? *iqbefriad*

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Avsluta bara då om du känner att det bli jobbigt?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Meli: Smart du é du....

Det jag egentligen vill (önskar) är att nån ger mig en färdig manual på EXAKT hur man gör, för jag orkar nog inte sitta och pilla själv.... tiden ska räcka till så mycket och jag vill kunna det här direkt!!

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket 2