• Fnyz

Scrapträsket 2

Jo79 skrev 2006-08-02 06:54:30 följande:
    Exakt var ligger Magnolia? Var på Borås djurpark igår och tänkte kolla in butiken, men inte hittade jag den inte! Grattis Cia!! Mamma till KaramEllen
    på knalleland ska den ligga
  • Fnyz

jag framkallar alltid från Onskefoto.se för de e billigt å fina kort å så får man gratis ramar om man vill..alltså svarta kanter å vitan kanter t.ex. å just nu var de samma pris oberoende på hur stort format man ville ha.

å så kan man framkalla mindre kort där å bara förminska ner bilden på sidan så får man den i den strlk man vill ha

• Fnyz

hejehj...en liten fråga...hur göra man printscreen??? det såtr jui att man kan mailade men jag lyckas inte förstå hur man gör...kanske är dum hjälp

• Fnyz

eftersom Meli la ut den som hon inte var nöjd med så kommer här en gammal LO som jag gjorde för ett tag sen men itne ville lägga ut men ni får väl se den ändå då

• Fnyz
    dramaqueen skrev 2006-08-02 17:52:56 följande:
     (klicka för större) Här är min senaste ... Handlar om förlossningen ... Hua, den var skitjobbig att göra Den blev "enkel" och mest informativ med lite bilder. Jag tror den här LOn är en sån jag gjort för att mest bearbeta nåt, inte så mkt för att lillan ska se den Jag har skrivit lite "lättsammare" om förlossningen på ett annat ställe. Men här passade det bra med en tidslinje. ~~tröttmössa~~
    ...ja tidslinje skulle passa bra för det kändes ju som en hel tidsålder som paserade förbi under tiden....

jag har inet orkat gjort ngn om förlossningen för jag har inte bearbetat de minnena klar än själv utan skjutit dem åt sidan...

B V: tack men jag är ändå inte nöjd själv....
  • Fnyz

som ni kanske märker så är jag inne i en "skissscrapping-era" just nu med mycket gamla scrappiz skisser å även gamla från utmaningar här... jag har fått flera sidor med skisser tidigare men nu hade jag en liten rolig fundering..

är det någon här som har lust å rita en skiss åt mig så scrappar jag efter den

• Fnyz
    MAMMSY skrev 2006-08-02 18:35:18 följande:
    Fnyz jaghar en massa skisser på lager måste bara fota av dom i sånna fall först.. om du vill..
    JA jag har blivit Skissgalen
Svar på tråden Scrapträsket 2