• MAMMSY

Scrapträsket 2

Cia o krabaten skrev 2006-08-03 20:16:23 följande:
    Förresten, Har ni sett det nya QK alfabetet-Roxy! Me like!!!!!! Men ska inte ta mig råd att köpa det nu...
    Metooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
  • MAMMSY
    Skumpis skrev 2006-08-03 20:13:55 följande:
    Matriark - *fjäskar lite* Har du lust att kolla om en tjuga är syrafri? Du behöver inte rusa och göra det på studs
    Å varför ska du kolla en tjuga skumpis OskyldigFlört kan det ha med utmaningen å göraKyss
  • MAMMSY

Ohh skumpis ska vi räkna med att få se en LO med titeln "Mina enorma rikedomar" snart då

• MAMMSY

Åhhh jättesnygg annika (som alltid .-D) vad är det för snygg knapp i mitten?

• MAMMSY
    annika5064 skrev 2006-08-03 21:46:06 följande:
    Tack, Malin; det är en gammal svart knapp som jag målat med vita prickar, med vanlig gelpenna...har blivit som tokig i knappar; tycker det är jättesnyggt! Och mina absoluta favvisar just nu är FÖRSTORINGAR! Bara EN STOR bild på varje LO...
    En till knapptokig OCH bazzilblomms tokig
    Mystjejen vad kul, jag längtar oxå efter mina kort
  • MAMMSY

Å hur snygg var inte den här!!!! Hittade den på en amerikansk sida vill oxå kunna scrappa så!

• MAMMSY
    Johannapanna skrev 2006-08-03 22:01:00 följande:
    Jag skulle behöva hjälp med hur jag ska scrappa en av mina bilder. Bebis ligger på vit handduk och har vit body på sej. Vad ska jag använda för färger för att fotot inte ska se blekt ut?
    Själv tycker jag att kanske en färgstark en färgad bakgrund hade vart snygg kanske röd eller rosa å så kanske vita dekorationer till..
  • MAMMSY
    tr3z skrev 2006-08-03 22:05:29 följande:
    ser inget!
    Neeej e det ingen som gör det? *kliar mig fundersamt i huvet å undrar vad jag gjort för fel*
Svar på tråden Scrapträsket 2