Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Scrapträsket 2

solstraalen skrev 2006-08-07 10:00:56 följande:
    Hej hej Vet någon vart jag kan hitta en bild på barns tänder.Alltså jag ska ha en sida i dotterns scrapbook där ja skriver på varje tand eller intill varje tand då den växte upp.Hoppas ni förstår vad jag menar.
    Kolla hos mig...i mappen Altered...
  • annika5064

Något fel på den första länken, men kolla malenascrap; där finns länk till Hambly Studios.

• annika5064
    Fnyz skrev 2006-08-07 22:03:08 följande:
    Cino skrev 2006-08-07 21:42:24 följande: Ser att många har så fina texter på sina sidor, var hittar man dom? Antar att ni inte textat själva? när det är mycket text så brukar nog de flesta skriva ut på datorn...men vi textar i bland för hand åxå frör de kan vara kul för barnen när de bli äldre att man skrivit med sin egen handstil.jag har ettt album emd plastfickor eftersom ajg inte alls scrappar i någon ordning alls utan gör de jag känner för så är de bäst när man kan flytta runt sidorna. och i dem kan man ju sätt i förlägningsskruvvar när de börjar bli svårt å stänga albumet är redan uppe i 4cm skruvar å de är fullt igen
    Fnyz, hur många LO:s får du plats med i ett album med så långa skruvar? För det är väl det längsta man kan ha, eller?
  • annika5064
    Fnyz skrev 2006-08-08 09:59:31 följande:
    Annika: 54 st har jag i den nu ska flytta över några till familjealbumet bara jag köpt ett för nu sitter alla i samma album även de på min studentbal å så.men finns det inte längre skruvar jag har för mig att jag har sett 5cm skruvar eller har jag fel??
    Oj, det var många! Jag har en ringpärm med ca 30 st i och pärmarna står rakt upp, helt kasst! Det får bli en postboundpärm...tycker bara att det är ett rövarpris; billig hobby man valt!!!Penga mun Fast å andra sidan är ju det det enda jag lägger pengar på...och kläder och leksaker till Joel...och ibland till mig...och böcker...och lite heminredning...och...och...Flört
  • annika5064
    Mystjejen skrev 2006-08-08 11:05:31 följande:
    Ska börja med en LO nu utan varken papper el dekorationer. Bara foto och pennor... Får väl se hur det går... Ska bara välja ut kort. (får nog bli några halvbra för det här kan sluta hur som helst...).
    Men hur ska fotona sitta fast då? Utan papper menar jag?Skrattande
  • annika5064
    Marajjah skrev 2006-08-08 12:55:04 följande:
    MystjejenJag förvarar mina papper i en mappvagn från IKEA, Summera tror jag den heter om jag inte minns fel. Sen såg jag, vad jag tycker, urpraktiska stående förvaring i plast (?) på scrapkammaren. AnnikaJag har 5 cm långa skruvar i mitt album till Filips första år. Det är överfullt, jag har inte sett ngr längre skruvar och det går inte in längre skruvar heller så jag ska göra två album till Filips första år. Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
    Ok, tack, Marajjah! Hur långa är de skruvar som sitter i albumen? Förlänger man dem eller byter man helt ut dem?
  • annika5064

Jag tänker alltså på Chatterbox album...

• annika5064

Någon göteborgare som har lust att gå? Eller från någon annan ort också... naturligtvis...
Svar på tråden Scrapträsket 2