• MAMMSY

Scrapträsket 2

Haha jag vill allltid ha nya grejjer

Fick precis bevis på att jag har en händig liten tjej... Tyckte hon var lite väl tysst medans jag kollade in här en snabbis.. å jodå mycket riktigt på två röda har hon lyckats få upp locket till såpbubbelburken å hela min vardagsrums matta e numera full av såbubblevatten med en liten tjej sittandes med ett litet flin å ett "Oj"...   

• MAMMSY

Hej
    Hasr färdigställt en LO som bara har legat å hånflinat åt mig sen i måndags Fundersam... jaja säger som skumpis ibland e det skönt att bara ha en sida gjord.. Finns i galleriet Risa å rosa bäst ni vill.

Marrajha efter vad jag har hört så har dom som framkallat på pixaco var jättenöjda jag väntar å längtar efter mina bilder!!!

• MAMMSY

Var lite för snabb hehe la in fel bild.. snart fixat

• MAMMSY
    malin ulrika skrev 2006-08-04 19:42:41 följande:
    nallegumman, här är länken till "scrappa på datorn":www.familjeliv.se/Forum-5-179/m9678523.htmlFast visst är det jättebra att använda photoshop även till "normal" skrappningmmed papper etc! Jag skriver ut alla mina bilder själv på min skrivare, mha photoshop, då kan jag göra dem mindre eller större som jag vill, innan jag skriver ut dem, jag kan retuschera dem om jag skulle vilja, eller ta bort röda ögon etc. Sen skriver jag ut dem, och scrappar "vanligt" med dem!Ibland scrappar jag hela layouten på datorn, det beror lite på.Själv är jag inte så duktig på att skriva texterna heller, funderade på att använda Quikcutz för att "stansa" ut bostäver till titlar etc, men det är fasansfullt dyrt, så igen jag använder photoshop för att skriva ut texter, iblöand direkt på bakgrundpappret innan jag klistrar dit bilderna!(Jag kallar det för "hybrid skrappande", efter som det är halvt på datorn haövt vanligt! )
    Men hjälp vad hemskt hoppas ni mår bra!
  • MAMMSY
    Mystjejen skrev 2006-08-04 21:49:41 följande:
    Har fixat en scrapphörna idag!! LYCKLIG!! Ska lägga in bolder imorgon... Nu ska jag poppa popcorn och krypa upp i soffan och kolla på en film med Jennifer Aniston...min favorit...(kanske ska scrappa om det...). Rumor has it...om någon vill veta!!! Ha en bra kväll!!!
    Scraphörna popcorn och JeniferAniston!!!! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ på dig*muttrar avundsjukt* alla mina favvisar på en gång..
  • MAMMSY

jaha ja själv sitter jag upkruprn i datastolen med en baylies i handen å njuter av att det e lite tyst.. Skruttan sover å sambon e på sondtrack of our lives..

• MAMMSY
    Marajjah skrev 2006-08-04 22:06:20 följande:
    Ngn som vet hur länge pixaco har/hade erbjudandet om 50 gratis foton? Hittar nämligen ingen info om det på deras hemsida... Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
    Till sista aug
  • MAMMSY

johannapanna fråga inne på scrappiz annars hör för mig att det har vart en diskussion om den förut...

• MAMMSY

Tack för alla snälla saker ni har skrivit om min nya LO Det livar upp min fredagskväll

Svar på tråden Scrapträsket 2