• penni

Scrapträsket 2

kan ju tillägga att det blev en succé! hon so mfick den blev tårögd!! Yeees jag har lyckats hehe

* älskar min maxen *
  • penni

har nu börjat på ett album i storlek 6x6..första LO:nfinns o beskåda i galleriet

* älskar min maxen *
  • penni

cid: tror de flesta säger chestnut roan fluid chalk..den kan användas VARJE gång, helt underbar o jag vet jag inte är ensam o mo tycka de

* älskar min maxen *
  • penni

Tänkte sätta mig o scrappa min almenacka jag ska ha det närmaste året men har kikat runt på lite olika som har scrappat typ böcker med "spiral" och hur får man in pappret där?

nån som vet?

* älskar min maxen *
  • penni

Idag har jag scrappat en fotolåda till foton jag SKALL scrappa + en ny LO finns i galleriet

* älskar min maxen *
  • penni

carolina: gjorde samma sak som du, och nu köper jag alla mina enfärgade papper på wettergrens! mkt billigare o snyggare!!

* älskar min maxen *
  • penni

Var på skapa för första gången för en vecka sen.. men jag hade förväntat mig mer tyvärr..efter att ha vart på magnolia tyckte jag inte skapa hade nånting kul alls.. mer än mycket trevlig perosnal!!

beställer hellre från nätet..

* älskar min maxen *
  • penni

Ny LO i galleriet!!

det regnar, blivande mannen sover och max är hos farmor o farfar.. guuud va jag ska scrappa hihi..

* älskar min maxen *
  • penni

Ny LO i galleriet!! Efter pysselpunktens skisstävling..

* älskar min maxen *
  • penni

nån som vet hur de är med scrapväskorna, making memories toto.. axelväxkorna.. får man plats med 12x12 papper i den?

* älskar min maxen *
  • penni

nån som vill skriva länken till swe bloggen? tappar bort :(

* mamma till max 050702 *
  • penni

Sitter o funderar på o gå studieförbundets scrapbook "utbildning"

nån som tror den är nåt o ha?

• penni

Håller med Leamon är såå duktig hon som gjort tacofisken får passa på o berömma syster yester lite hehe..

Svar på tråden Scrapträsket 2