Inlägg från: PamPam 83 |Visa alla inlägg
  • PamPam 83

Scrapträsket 2

2xA
    Jag har en idébok, men jag har inte någon ordning alls i den utan skriver ner det just där det är tomt. Fast på en sida blandar jag inte t.ex. skisser och dikter. Men annars är det en sarlig röra. Sa bara för en liten stund sedan till sambon att jag måste köpa en ny bok och organisera det hela och göra det lite snyggare. Men den funkar ok ändå men visst man får sitta och bläddra lite. Jag vet att det är minst en till som har gjort en sådan bok, kommer dock inte ihåg vem. Men hon hade iaf organiserat det! Hon dyker nog upp när hon läser här

• PamPam 83

Skumpis
    gaddar, betar och tuggverktyg är synonymer på tänder

• PamPam 83

Idag har jag lyckas scrapa lite var ett tag sedan nu! Har inte haft ork till det, har varit helt slut efter jag har jobbat och känns som jag håller på och smällter bort i värmen. Men Idag har jag jobbat kväll så lite på tidig förmiddag lyckades jag sätta mig ner och börja scrapa ett kort, har till och med ork nu så jag ska sätta mig och scrapa lite innan sängdags. Har väl fått överskotsenergi nu när jag inte har gjort något speciellt på flera dagar.. bara jobbat och slappat, men skönt det också fast fingrarna kliar...

• PamPam 83

Vad då scrapalkolist??!! Jag kände igen mig i det där någon skrev att hon hade sett ett snyggt typ och tänkte "Vilket fint papper det hade varit med det mönstret" Känner igen mig så, bl.a. min bikni skulle vara fin som papper
    Och härom dagen städade vi ut gamla jackor i gadroben för att alla får inte plats och många av dem används inte och jag tyckte vi kunde slänga många av dem, för att b.la. kunna plocka bort knapparna men det sa jag ju så klart inte till sambon att det var därför men han tyckte de var bra att spara på
    Idag när jag var ute och gick så såg jag en knapp på marken den var jag ju så klart tvungen att ta med mig hem röd fin knapp!

• PamPam 83

Skumpis
    Jag har faktist inte någon aning om vad knappar kostar i knappbutiker. Har tänkt flera gånger att jag ska köpa lite knappar men har glömt det... Tycker det är fint att ha på LO:s... Men jag kan ju inte tänka mig att det är så dyrt så jag behöver gå och leta efter dem på marken

• PamPam 83

Jag har scrapat ett kort för ett tag sedan som jag inte blev så nöjd med och idag hittade sambon kortet och kom ut och undrade vem som skulle få det fina kortet. Blev så glad att han tyckte det var så fint. Han lät till och med förvånad att jag hade gjort det! Då blir man glad även om man inte själv tycker om det riktigt. Jag har b.la. doodlat på det, för första gången och blev inte nöjd med det.. Jag får ta och fota det någon dag och lägga ut det i galleriet så får ni se det

• PamPam 83

Nu har jag lagt in två bilder på ett kort jag har scrapat; kortet som min sambo tyckte blev jättefint dock är jag inte så nöjd med det själv. Vad tycker ni? Insidan står det "på födelsedagen önskar Pamela och Mathias" Syns bättre i verkligheten. Den vita fläcken som är under "födelsedagen" hör inte hemma där, vet inte vart den kom ifrån. Första gången jag försökte mig på att doodla.

• PamPam 83

Man kan ju använda foton även när man gör kort...

• PamPam 83

Jag har tänkt sy med symaskin på mitt LO. Är det något speciellt jag ska tänka på?

Svar på tråden Scrapträsket 2