Inlägg från: Cia o krabaten |Visa alla inlägg
  • Cia o krabaten

Scrapträsket 2

2XA: Jag har beställt från croppinparadise och jag blev lite besviken...
    Dels var det mycket som inte fanns (Typ för 50 av 200$) och dels åkte jag på en frakt som de inte skrev ngt om!
    Iofs berodde det på att jag var tvungen att ha leverans inom USA ett visst datum (1v efter beställning) så de krävde mig på 2nd day air avgift, men man tycker att det borde framgå och att det inte borde behövas när de har en vecka på sig!

• Cia o krabaten

Nu finns det en ny hos mig.
    Jag är riktigt nöjd faktiskt

Kanske inte över själva resultatet då den är liftad från CK, men att jag lyckades fixa i PS så att jag fick ut alla fotona på ett och samma papper!!! Känner mig riktigt stolt!

• Cia o krabaten

Johannapanna:

Hon håller ju till här oxå, men lite i skymundan och heter Cheri!
    Kolla även scrapbookbutiken.se där hon är designer!

men jag håller med: Hon är GRYMT duktig!

• Cia o krabaten

Bitte: Jag skriver ut själv, men det borde gå att göra så till nätbutiker också.

Jag tog hjälp av Scrapbutikens workshop under datahjälp.
    Beskar bilderna och valde storlek och klistrade in dem på ett blankt A4 fönster där jag ville ha dem.
    Där kan man välja storlek i cm också

Iaf fick jag ju "ett foto" med alla mina inklippta i. Och gör man så och beställer det i 10*15 så borde man kunna få till önskad storlek...

• Cia o krabaten

Många scrapträskare i veckans Scrappiz-utmaning

• Cia o krabaten

ÖVERLYCKLIG!!!!!!!!!!!!!!!

Satt här och gatade med massor av tid och INGEN inspiration.
    Så jag gav mig på det där med PS en gång till.
    Det är ju UNDERBART vad mycket man kan trixa till med bilderna där!!!
    Har precis skrivit ut 8 foton på ett A4 papper. En förstoring och så några förminskningar/Beskurna foton i olika storlekar och MINIMALT med pappersspill!!!!

Superkul! Nu vill jag scrappa, men kasnke ska gå och sova istället...

• Cia o krabaten

MiS: Låter ok i pris, men de är inte så användbara tycker jag...
    Man tycker att det ska bli snyggt, men så blir det inte det. På 2år nu har jag använt på 3 LO's kanske!

• Cia o krabaten

Fnyz: MiS= Mamma i SMåland. Lite lat i fingrarna ikväll
    Så Marajjah tolkade rätt

• Cia o krabaten

Utteröga: Det blir mååånga sena nätter...

Mitt knep var att vara uppe sent.
    Sen fick tjejen gå upp med pappa på morgonen och äta gröt innan han skulle jobba (6-7) och sen komma och sova igen med mig till 9
    Sova 01-9 är ju en helt ok natt, plus att man orkar vara uppe och scrappa till efter midnatt nästa natt också

• Cia o krabaten

jacklin: Jag skulle ha sagt absolut NEJ! Men har på sistone sett flera som syratestat med pH-penna på sina papper 8Även kollegieblock) och de har varit ok...

Svar på tråden Scrapträsket 2