Scrapträsket 2
Sagomamma, du är helt otrolig!
Beställde juli-paketet av dig igår och fick grejerna idag!!!
Snacka om suverän service!!!
Sagomamma, du är helt otrolig!
Beställde juli-paketet av dig igår och fick grejerna idag!!!
Snacka om suverän service!!!
ny lo i galleriet, så risa och rosa gärna
sagomamma, jag tror du känner igen papperna
jag tycker det var ett jättefint kort!
tackar för de fina orden om min nyaste lo
Idag fyller vår lilla tjej 1 år! Man är ju lite skadad när man tänker lite på att ta bra kort idag till att göra lo:s med sen
Så där ja, nu är det första födeledagskalaset för dottern över, och jag tror att jag fick några hyggliga bilder i alla fall
Jag vill också ha en scraphörna!!! *avis*
I morgon bär det iväg på semester till skåne, och jag ska shoppa loss i butiken hos scrapaddicted!! Ska bli så skoj!
Nu har jag varit på semester och jag har handlat massor med scrapsaker!! JÄTTELYCKLIG! Först fyndade jag som attan på Panduro, handlade papper för 1,50:- bland annat. Sen var det shopping inne på scrapaddicted i Löberöd. ÅÅÅÅ vad mycket saker hon har!! Efter det var vi på ett ställe som heter Pema, där de har massor med skräpsaker - men också en del scrap!
Så nu fattas det bara lite foton!
liinda: jag hade också sambo o barn med mig, men skickade in dem till barnrummet
Det var verkligen superroligt att handla "live", har inte gjort det i en ordentlig scrapaffär förut. Det är ju lite lättare att handla de saker som man bara funderar på att handla på nätet, men som man är lite osäker på...
Nu vill jag ha hem mina kort!!
Det är så härligt med er tjejer! Jag är stolt scrapskadad
vad fina lo:s ni har gjort tjejer!
Nu har jag lagt in en nu Lo, en scraplifting från Meli.
"Puss på dig pappa" heter den...
risa och rosa gärna
tack till er som har tyckt till om min nya lo
grattis pyret!
här ska det åkas till netto!!
ny lo i galleriet, nyvaken heter den.
Kika gärna in... är inte helt säker på om jag är nöjd med den än...kanske är lite "kal", vad tycker ni?
vad är paperpiecing?
Ny lo i galleriet, "Bara massa bus".
Risa o rosa gärna!
Vips: Är riktígt avis på ditt scraprum!
Skickar ett kollektivt "SUPERSNYGGA nya lo:s" till alla, har varit inne o kikat hos många av er...
tack så mycket till alla er som kommenterat min nya lo
Det värmer kan jag lova !
Kram på er!