Inlägg från: dramaqueen |Visa alla inlägg
  • dramaqueen

Scrapträsket 2

StockholmsPärlan skrev 2006-07-13 22:42:33 följande:
    Dramagueen: Låter bra.. Kikar imorn. Tack!
    Nu har jag lagt in mina greklandsLOs i galleriet. De är 8*8 sidorna. Hoppas du kan hitta något som inspirerar dig! Jag har censurerat bilderna så de blev lite skumma *fniss*

Välkommen!
    Prinsessan nu 2 månader - ny månadsbild
  • dramaqueen

Jag har köpt pappersförvaring 12*12 från www.scraproom.se jag har köpt ett par stycken. Det är som stora lite hårda plastfickor.

• dramaqueen
    Skapa tycker jag är helt klart bäst!! De är dessutom helt supertrevliga där och det skadar ju inte
  • dramaqueen

Min favvosida med skisser är antingen den här: http://www.scrap-maps.com/ där kan man välja utrifrån storlek, eller den här: http://www.memorycreators.com/sketches.htm där det kommer nya skisser varje månad.

rastom32, va roligt med kurs Jag har varit på Scraproom en gång och det var innan de blev "större". Skulle jättegärna åka dit igen.

• dramaqueen
    annika5064 skrev 2006-07-15 11:45:16 följande:
    Har lagt in en ny...doodlar glatt vidare...
    Jättefin!! Vad är det för pennor du använder?!
  • dramaqueen
    annika5064 skrev 2006-07-15 12:41:19 följande:
    Den försvann visst när jag tog bort den från galleriet...den här ska jag göra en variant på...dramaqueen,använder Sakura Gel-pennor...billiga på www.minneskatten.seTack Meli!
    Den var jättehärlig den där med!! Ska bli skoj att se hur din variant blir Tack för tipset om pennorna. Trooor att jag har nåt sånt här hemma men de blir inte så där bra ... Kanske jag gör fel *fniss* Ska kolla in minneskatten annars.
  • dramaqueen

Skrumpis, kan du inte ta papper i samma nyans men som är olika?! Jag har inget bra exempel men om du tex har en vänsterLO som går i ljusgult så kanske högerLOn kan gå i orange ... eller nåt?! Är det blommor på papperen på vänstersidan kan du kanske ha en annan sorts papper och smycka med blommor på högersidan.

Hm, jag har kanske ett exempel på en enkel dubbelLO som är två "olika" papper. Ska se om jag hittar den så kan jag lägga den i galleriet.

• dramaqueen

Så här gjorde jag en dubbelLO genom att använda samma sorts deko (diamanter ) och samma sorts "snirkel" (jag doodlade lite ... ) och samma typ av bild ... Fast det är olika grund liksom.

Större finns i mitt galleri på sid 1 och sid 2

Sida 1 om den stora magen ...sida 2 om stora magen

Man ser ju att de hör ihop fast de är olika ... tycker jag iaf

• dramaqueen

Oh, de blir visst större om du klickar på dem. Enkelt och fiffigt då

• dramaqueen

Men SORRY *garv* skumpis ... Ber om ursäkt !! Kyss

Svar på tråden Scrapträsket 2