Inlägg från: myskatt |Visa alla inlägg
  • myskatt

Nu fattar jag detta med pennorna;
    * Sakura Soufflé, Metallic och Moonlight = mörka underlag
    * Sakura Glitter, Glaze och Basic = ljusa underlag

Ska bege mig till Panduro i Kupolen imorgon efter tentan och bränna barnbidraget .

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • myskatt

Cia
    Fast jag får ju inte köpa nåt förens jag klarat tentan *suck*. Men en eftermiddag solo medan gubben är fl med Tilde. Jag ska njuta!

• myskatt

bitte
    Har för mig att det kommer imorgon iaf Fundersam. Skit samma igentligen för jag fick 3800 i lön idag och 2400 i skatt tillbaka . Hmm, min man påminner mig om räkningar och hurlån ska ska betalas *lalala*

• myskatt

BV
    Fast du glömde punkten i 13.00 . Äh! Det va ju underbara kort!

Nu ska jag dra till Borlänge och se om jag klarar denna tenta. Vill ju shopa massor .

• myskatt

Hejsan hejsan igen!

Gick ganska hyffsat på tentan. Missade 12p dock för jag inte hade skaffat material om Wellpapp Skrikandes. Trodde jag hade alla papper men inte . Iaf tror jag att det blir G!

Va in på Panduro och köpte papper, nåt block med kartong och mönstrade papper samt en penna . Så nu är jag 250.- fattigare...

• myskatt

Vill också sätta fart nu men har inga kort! *morr*

• myskatt

Nu har jag gjort ett försök på colorblocking fast men total osymetri . Men jag är rätt nöjd!

maj_lo.jpg

• myskatt

Nu har jag gjort min första bubbel-LO .

I plastfickan på den blå delen ska jag lägga fyra av rosorna som blev över från klänningarna så fort jag hämtat dem från svärmor.

klänningar_2_lo.jpg klänningar_1_lo.jpg

(inte bra fotat)

Svar på tråden Scrapträsket 2