Scrapträsket 2
Någon som vet om det finns scrapgrejor på Claes Ohlsson?? Även verktyg och allehanda saker och tillbehör??
Någon som vet om det finns scrapgrejor på Claes Ohlsson?? Även verktyg och allehanda saker och tillbehör??
Go morron! Har just kommit på att jag ska göra Grattis kort till mina kompisar som fått barn
Har ni några tips var jag kan hitta fina stämplar på både pojk- och flickbebisar? Förresten vad använder man för färg till dem? Några andra tillbehör?
Prägligsbord med fina schabloner och bokstäver?
Färdigvikta kort och andra papper att dekorera med (kanske man kan välja dessa från scrapsidorna?)
Andra tips? Någon som har bilder att visa?
Dessa eviga frågor...här kommer en till, hoppas någon kan svara!
Det gäller stämplar...ska jag köpa stämpeldynor till eller vad? Ska göra grattis kort med en pojke resp flicka på som är 4 x 3 cm (stämpeln), men dynan då det står inga mått på den eller ska jag använda nåt annat??? *help*
Blue Vapor - Tack för hjälpen
Blir ju helsnurrig av det här
Gu vad ni är duktiga! Har surfat runt en hel del och titta på era alster, verkligen superfina
Vad använder ni för skärverktyg? Kniv och gummimatta (eller vad den nu kallas) eller skärmaskin? Var har ni köpt era?
claudia79 - jag vill så mycket *s* så det blir nog först några grattiskort till kompisar som fått barn och samtidigt eller sedan ett litet scrapalbum till sonen
Har inhandlat papper till albumet, ska bara fixa foton och nåt att skära med sen är det bara att hugga i!
Blommig - Var köpte du din skärmaskin?
Ok, ska prova mig fram och se vad som passar mig, ska börja enkelt och leta fram ett rakblad eller nåt annat i sambons gömmor
Då var det bara bläcket till skrivaren som fattas...och lite dekorationsgrejor!
Go morron!
Vad använder ni till att färglägga era alster med, t ex motiv ni stämplat? Chalks? (visst heter det så, så jag inte blandar ihop dom med annat
) Samma fråga gäller skuggeffekterna på kanterna runt olika utstansade t ex blommor eller kanter runt olika papper?? Förstod ni? Lite svårt förklara när man inte riktigt vet
Min svägerska fyller 40 om drygt en vecka. Tänkte mig försöka göra ett kort till henne. Då hon önskar i present pengar till en New York resa skulle det vara kul med detta tema
Nån som har tips var man kan hitta tex papper eller stämpel på en storstad eller dyl? Andra tips mottages tacksamt!
Fnyz - Ok, använder du dem till att färglägga motiven oxå??