Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Scrapträsket 2

SUCK. Jag skulle ju beställa miljarders med nya foton från onoff nu ikväll... så funkar det intea att ladda upp fotona som min sambo tagit!? Han har lagrat dem på någon himla extern hårddisk ute i rymden via sitt jobb, och nu har de plötsligt inga liksom filnamn... så då går det inte att få upp dem vare sig i mitt galleri här eller för framkallning. Fattar inte vad han gjort, hoppas han reder ut det imorrn!! Jag lyckades vaska fram några nya foton i alla fall, som jag lade i mitt galleri - ska bli himla kul då Linn fyller 15 ÅR så man hinner pyssla lite med dem...

• Blue Vapor
    Har träffat Dramaqueen idag och låtit bebbarna nosa på varandra för första gången! Najs! SJÄLVKLART en tur ut på söder till Skapa för lite shopping! Jag fick ett set Making Memories rosa Heidi-rubons och ett litet gäng 12x12-papper! Mest crisscrossar!

En mycket trevlig dag!
  • Blue Vapor

... kollade själv lite snabbt nu, och de har massor av baziller ju! Alla(?) strukturer och massor av färger.

• Blue Vapor

Cia - hihi, nä, det var alldeles för länge sedan vi sågs OCH för länge sedan jag shoppade lajv. Ehm, hela 6 dagar sedan jag shoppade lajv..... eller näe..... 3 var det visst. *host*

• Blue Vapor

Jag kan inte heller scrappaaaaaaaaaaaaaaaaa, för jag måste rensa stackars vinbär som bott på balkongen i fyra dagar nu

Måste fråga er tjejer - är det värt att skaffa PLUS??

• Blue Vapor

DQ - ja du är en tröttmössa! Har inte heller kollat i pösen, den ligger så fint här på köksbordet tillsammans med mina åhlénsalbumfynd från helgen

Min bebbe somnade efter hundraelva uppdragningar av nya mumin-mobilen Jag fick ta över melodin med nynnande då jag tyckte hon började se lite sov-purken ut tillslut, hehe, sen sov hon Man borde säkert gå in och kolla så köttbullen lever.......

Ehm, album på skapa var det ja? Jag kollade inte idag, men de brukar ha lite olika 12x12 och annat smått och gott i albumväg! Du hittar säkert något fint!

• Blue Vapor

Chalkade kanter - kolla in Melis galleri!

Fästa sidenband - jag brukar ta limpenna eller helst sån limpårulle, föredrar Pritts!

Svar på tråden Scrapträsket 2