Inlägg från: Minimalla |Visa alla inlägg
  • Minimalla

Scrapträsket 2

Är det någon som har beställt från scraproom? Får man något besked om att de skickat beställningen efter att man betalt in pengarna eller skickas det ändå? Vill ha mina papper nu ju... *längtar*

Sen undrar jag hur tusan man gör för att fixa ihop flera foton till ett, har för mig att några skrivit att man kan förminska och sammanfoga foton och skicka för framkallning. Antar att man använder fotoshop, det enda jag hittade där var ngt som kallades bildpaket och då blir det A4 format, gick inte att ändra...

• Minimalla

... var tvungen att plocka ut maten ur ugnen...

om ngn vänlig själ har möjlighet att förklara, så skulle jag vara sååå tacksam

• Minimalla

Diana, ok då vet jag . Tänkte om jag var tvungen att vänta på bekräftelse till... men då kommer det säkert snart, hoppas imorgon

Leamon, jättefina tändsticksaskar, 30 kr är väl ett bra pris. Det är ju för en god sak

• Minimalla

annika, sonen har det säkert jättekul. Passa på att scrappa du, kan ju använda din saknad som inspiration

• Minimalla

Jag var också missnöjd med korthuset. De rekommenderade att man valde ngn slags automatisk färgkorrigering som tillval och då gjorde ju jag naturligtvis det. Bilderna blev mörka och färgerna blaskiga. Har mailat o klagat, men inte fått ngt svar.

• Minimalla

Dramaqueen, det låter som en jättebra idé, ser fram emot slutresultatet .

Idag var jag o handlade en burk med knappar på röda korset för 10 kr. Min dotter charmade tanterna i butiken och fick en mjukishund i present.

Upptäckte dessutom två nya butiker här i stan som säljer scrapbookssaker (Timarii och en Panduroåterförsäljare) så det blev lite papper. Är så sugen på att sätta igång, men nu vaknar nog lilltjejen snart, bäst att vänta till senare.

• Minimalla

Fnyz, visst ser det ut som du använt dig av colorblocking på din LO.   Och då måste väl veckans utmaning också va det?

• Minimalla

Myskatt, vad fin den var . Vad snabba alla är... jag håller på med utmaningen och det tar tiiiiid. Jag orkar aldrig sitta mer än högst två timmar (eller så får jag inte...) och på två timmar blir jag inte klar. Kanske jag tänker för mycket istället för att bara göra Fundersam

Blue vapor, dina kort var superfina . Rödvin låter gott... vill också ha...

• Minimalla

Matriark, usch vad läskigt det låter. Men vad skönt att hon verkar ta det så bra, en tapper liten tjej.

Vad mycket fint ni har gjort sen igår kväll... men jag är sugen på att se resultatet av rödvinsscrappandet

• Minimalla

Jag har ännu inte nån LO som jag är jättenöjd med, men jag ser det som en läroperiod. Förhoppningsvis kommer jag snart känna mig mer nöjd, det gäller nog att våga släppa loss lite.

Svar på tråden Scrapträsket 2