• Vips

Å så fin Fnyz! Jag fick hem mönstret idag så jag ska också testa sen

Jag har äntligen lagt upp LOs i min mapp! Ni som vill får gärna komma in och kika.

• Vips
    MAMMSY skrev 2006-08-23 15:32:38 följande:
    Hej Hej Det  är så många som frågat vad det är för bokstäver jag har använt på min senaste LO så jag svarar här istället Det är Bokstavs stickers från KI Memories som jag har köpt på House Of paper men ibland har även Pysselpunkten dom Kram Malin
    Vet inte om du såg i gästboken, men jag undrar om andar bosktäver Kanske nån annan kan svara på vad det är för bokstäver som Mammsy använt i LO "tänder" och den med ögonen. De är stora och ser ut som papp typ..
  • Vips

Jag har kollat runt nu bland affärer och jag tror också det är chipboard, måste inhandla det, det är ju superfint!

• Vips

ÅÅÅ var på Netto nu, alla stansar helt slut! Finns det så många scrappare här i lilla Trelleborg jaja, ska kolla stora Netto imorrn ifall ifall....

Var inne på vår scrapaffär här i Trelleborg och de hade fått in MASSOR av Supersnygga chipboard bosktäver!! Det var så häftiga måna av dem! Precis vad jag ville ha nu, så jag köpte lite
    Detta är en dyr hobby och konstigt nog så tycker jag ibland det är roligare att shoppa till scrappingen än att scrappa beror på att jag aldrig har tid att scrappa pga en liten en som inte låter något vara ifred, speciellt inte hennes Mamma

• Vips

Såg att någon undrade om hur man dekorerar sina chipboards, jag undrar också!

• Vips

Hittade denna läckra förvaring! Hur många gånger har man inte sett ett sånt( i mina ögon- fult ) kryddställ, och så kan man göra så fräckt nu av det!! Jag ska nog ut o leta på loppis eller nåt efter ett sånt

förvaring.jpg

• Vips
    BabyJia skrev 2006-08-30 14:45:10 följande:
    funkar ju inte...men de e KickisPyssel ialla fall

Jag var bara tvungen att beställa lite jag också

Har städat scraprummet idag, så jag tog lite bilder, ska lägga ut sen, för jag tycker själv det är urkul att se hur alla sitter och scrappar. Kan ni inte lägga in bilder på era skrivbord tjejer?

• Vips

Jag hade också jätteproblem med Kickis sida, funkade till slut, men det var ganska störigt får jag säga....

• Vips
    rubberduck skrev 2006-08-28 16:36:56 följande:
    Vips- det kommer komma en artikel i bloggen (swescrapbook.blogg.se/) på onsdag om just att dekorera sina chipbord!!!! ÅÅÅÅÅåååÅÅÅÅÅ till alla som varit med i premiärtävlingen WAOoOOOOO..Vilka bidrag..ni är otroligt duktiga.
    Har denna kommit? hittar isåfall inte artikeln....
  • Vips

Usch ja, den tar aldrig slut min måste-ha-lista! Den blir bara längre och längre.....Ett gift är vad det är

• Vips

Nu har jag äntligen lagt in bilder på scraprummet, kika gärna ni som vill

• Vips

Tack för alla fina kommentarer om scraprummet Jag gillar verkligen det och jag har samlat på mig massor genom åren!! Dock har jag alltsom ofta scrapblocking eller vad man kan kalla det och mina LO´s tar ofta lång tid av nån anledning, så jag köper som vanligt mer än vad jag scrappar, men jag har 100 ideer som jag ska ta tag i nån gång , men det är ju så himla roligt att shoppa eller hur?!

Nä nu ska jag kika på mitt paket från Kickispyssel det kom idag! Ännu mer scrap...

Har gjort en LO nästan färdig idag så jag ska försöka få till den så den blir klar så jag kan lägga upp den...

Trevlig helg alla och ha det så skoj ni som ska på mässan!!

• Vips

Nu är den äntligen klar!
    Jag är jättenöjd med den Idén har jag haft i tankarna flera månader sen jag såg den i nån amerikansk scraptidning (har även sett att nån gjort en liknande här) och nu äntligen fick jag tid och lust över att göra den!

Kika gärna in om ni känner för det. 

• Vips

Det tog lite tid att läsa igenom idag Verkar som alla haft skoj på mässan och blivit fattiga

Måsta bara säga att det är jättefina LO´s som ni alla lagt ut och visat Det är så skoj att se hur alla gör.

• Vips
    Anne81 skrev 2006-09-04 20:41:55 följande:
    ny LO, min första i 12x12ris och rostack=)
    Jättefin och söt!!
Svar på tråden Scrapträsket 2