Scrapträsket 2
DET pappret har hon redan hemma
Fast jag undrar om det inte är det pappret hon har till sin "Mamma och pappa i San Diego" *funderar*
DET pappret har hon redan hemma
Fast jag undrar om det inte är det pappret hon har till sin "Mamma och pappa i San Diego" *funderar*
claudia - Fast jag körde ju värsta antikampanjen
Fy fasiken, nu har jag suttit i flera timmar med PS och förminskat foton. Och det var bara julis skörd TUR att jag snart börjar jobba för alla de här fotona tar knäcken på mig
Imorgon skickar jag också en fotobeställning från det där stället ni pratat om idag
Phu... jag fick också iväg mina bilder idag. Skönt att sitta med detta nu på en månad. Nu ska det BARA scrappas!!!
Natti natti
Skönt att _INTE_ sitta... såklart
mia - Den är jättefin!!! Inte dåligt för att vara nybörjare Bra matchat papper och snygga detaljer såsom fotoankarna och de små paketen. Gosig liten kille också
Jag hade velat se _ett_ av korten mer i fokus. Det finns inget på LOn som man _direkt_ fäster blicken på. Kanske en fotomatta eller så till det ensamma fotot?
Snaaaart ska jag på scrapträff igen Den andra den här veckan
Har nästan (bara nästan) lite dåligt samvete över att sambon ensam får roa sonen hela dagarna
Jag ska också sova. Har monterat klart mina två LOs jag gjorde hos MAMMSY och nu orkar jag inte läsa ikapp. Natti natti!
Niccipicci - Min gravLO heter "I mammas (stora) mage"
Nu finns den ena av gårdagens LOs i mitt galleri. Den andra sparas till utmaningen. Tar gärna emot ris och ros som vanligt
Fnyz - Fuuuuuuuuskis Stackars mig måste tillbringa dagen med sambo och barn
Jag är impad över att ni hittade så mycket på scrapkammaren. För visst var man tvungen att handla för 600 för att få 50%? Jag hade gjort en beställning där jag beställde det bruna fina albumet. Satt jättelänge tills jag fått ihop till 600 och sen fick jag automatiskt meddelande om att albumet inte fanns kvar. Då åkte beställningen i soptunnan. Det var mest albumet jag var ute efter och började dreggla när jag såg att det fanns för 50%. Har en himla otur med beställningar just nu. Idag mailade jag scrapaddicted och strök min beställning som jag gjorde för två veckor sedan och inte ens fått mailsvar om Jag vill ju ha album NUUUUUUU
Jaja, jag får shoppa desto mer på mässan *drägglar ÄNNU mer*