Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket 2

mystjejen - Aha... jag hade fattat det som att det var 300 _efter_ rabatten. Synd att hon inte hade albumet för jag hade en beställning på över 600 Fast albumet fanns inte igår heller. I butiken fanns det men när jag skickat iväg ordern så fick jag meddelande om att det ändå inte fanns.

• Skumpis

Suck. Sambon kommer hem och säger att han ska på svensexa lördagen den 2 september. Scrapmässan!!! Jag skulle iofs kunna gå på söndagen men jag VILL GÅ PÅ LÖRDAGEN. Snälle gosige sambon säger att det är klart att jag ska gå på lördagen så som jag pratat och sett fram emot detta och att han kan sluta upp svensexan på kvällen Fast då skulle jag känna mig jättehemsk Det får nog bli söndag för mig Kanske kan jag betala för två dagar och hinna gå en timme eller nåt på lördagen

• Skumpis

Marajjah - Nja, vi är rätt sparsamma med barnväkteriet. Har bara hänt 3-4 ggr sen han föddes. Men jag vet inte när svensexan ska börja än. Förhoppningsvis börjar den inte förrän på eftermiddagen. Är det 11 den börjar på lördagen eller? Jag kanske hinner med en lunch med träsket både på lördag och söndag

• Skumpis

Pyret - Ja, ibland är de extra bra att bo i storstad Finns det inga mässor i närheten någongång? Och shit vad du leder på Scrappiz Med all rätt! Inte dåligt att klå Badanka. Det kan du ha med i din CV

• Skumpis
    Marajjah skrev 2006-08-07 21:06:07 följande:
    Åååhåå, vilken har badanka gjort? Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
    FEL av mig Knasbanan menade jag!!!!!!!
  • Skumpis

PeggyO - Du kan även gå in unde "Galleri" välja utmaningar, skittutmaningar och sen vecka 31. Så ser du förra veckans deltagare och även namnen på de som gjort dem.

• Skumpis
    Skumpis skrev 2006-08-07 21:39:43 följande:
    PeggyO - Du kan även gå in unde "Galleri" välja utmaningar, skittutmaningar och sen vecka 31. Så ser du förra veckans deltagare och även namnen på de som gjort dem.
    Peggy - Se ovan
  • Skumpis

Är det fraktfritt någonstans nu? *kan inte hålla mig till mässan*

• Skumpis
    MAMMSY skrev 2006-08-09 19:41:24 följande:
    Skumpis skrev 2006-08-09 19:40:15 följande: Är det fraktfritt någonstans nu? *kan inte hålla mig till mässan* Bläää på dig det var väl det jag visste På scrapandgiftcorner e det alltid fraktfritt
    Hur är priserna där då? Är ju ingen mening att ta fraktfritt på ett ställe där det är dyrt.
Svar på tråden Scrapträsket 2