Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket 2

Scrapskadad!!! Står och provar kläder till ett bröllop och tycker det fattas en Bazzill-blomma på kjolen Funderar på om man kan chalka en vit blomma till samma turkosa färg som finns på linne och skor och sen sy fast på kjolen

• Skumpis

Ja, nu sitter jag här med MAMMSY-papper och MAMMSY-dekos och funderar på hur jag ska få till en MAMMSY-LO

• Skumpis

Jag vill också köpa knappar!!! Får nog ta en tur till Myrorna imorgon. Vet inte om Erikshjälpen finns här???

• Skumpis

Nu finns min utmaning i mitt galleri där jag använt papper och dekorationer som Mammsy valt ut. Har liftat hennes LO "Tänder". Välkommen in och kika, risa och rosa Det här var en riktigt kul utmaning. Fick använt färger jag annars inte använder (grönt)

• Skumpis

kikkan - Jag skulle nog inte våga teste. Döööör ifall min skrivare skulle gå sönder

Pyret - Tack!!! Mammsy-style kanske är något för mig Ska fråga om hon vill bli min personliga inköpare

• Skumpis

Blommig - TAck! Ja, det ä floss. Har aldrig använt det förrut, äger inget själv men kommer kanske shoppa det på mässan

Nä, nu ska jag göra mig iordning. Får se om vi vågar oss ut i regn och bland marathonlöpare. Skiiiiiitväder! Varöfr kan det inte bara vara lite svalt och gott UTAN regn???

• Skumpis
    Peggy O skrev 2006-08-12 15:01:38 följande:
    Skumpis: Ville också bara säga att din LO var toppenfin.Gillade bokstäverna, vad är det för några? (Jag är galen i bokstäver)
    Peggy - TAck! VAd det är för bokstäver får du fråga Mammsy om. Allt på LOn är från henne (förutom fotofix, chalk, gluedots och så foton såklart )

Idag har vi varit på Liseberg. I morse fotade jag min LO utan blixt. Min osmarte sambo tar sen foton hela dagen utan blixt i disigt väder. Suddiga och mörka Får hoppas att kompisarnas kamera har fina bilder
  • Skumpis

TACK alla för alla fina kommentarer i min gästbok
    Nu ska jag svulla chips på soffan framför tv:n

• Skumpis

myskatt - Scrapaddited helt klart! Störst sortiment, bäst priser och fraktfritt över 700. Låter som nåt för dig. Nu är det bara att se till att fixa tentan

Svar på tråden Scrapträsket 2