Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Scrapträsket 2

MAMMSY skrev 2006-08-17 12:11:02 följande:
    DianaJ skrev 2006-08-17 11:54:53 följande: Jag blir galen! Väntar på leverans från ett visst företag som börjar med M. Nu är det två veckor sedan jag beställde och betalade. Senast jag pratade med dem var i måndags och de skulle skicka min order då. Torsdag och forfarande inget paket. När jag ringer säger det att det är visst skickat. Som brev. Inget man kan spåra alltså. AHHHHHH! Kan ju hoppas att de skickade det igår så kanske jag får det imorgon. Eller att de skickar det idag om de nu ljög... Skulle vara ytterst lägligt om det "kom bort i posthanteringen"... Blir bara så himla arg! Varför kan det aldrig vara nån som säger Å jag har beställt från "M" å det har gått jättebra...Hoppas du får dina grejer snart iallafall  Diana
    Jag har beställt från "M" å det har gått jättebra...Skrattande Fast det var min första beställning jag gjorde någonsin och efter det har det bara inte blivit av; är sååå lojal mot er som inte blivit väl behandlade...Flört
  • annika5064
    skrutthumlan2 skrev 2006-08-17 16:43:47 följande:
    kan man skriva med gel pennor? eller måste det vara speciella syrafria pennor? tror inte att det står att gelpennorna är syrafria,tyvärr...
    Som allt annat inom scrappingvärlden, så är det syrafria gelpennor som gäller...
  • annika5064
    GråterHär sitter jag, ensam och med massor av tid att scrappa på, sonen sover borta för första gången inatt, och jag kan bara tänka på om han saknar mig...RYCK UPP MIG, NÅGON!

• annika5064
    Minimalla skrev 2006-08-17 18:41:01 följande:
    annika, sonen har det säkert jättekul. Passa på att scrappa du, kan ju använda din saknad som inspiration
    Tack! Ja, jag vet ju att han har det jättebra, så jag ska försöka koppla av nu...har åtminstone tagit fram grejerna...
  • annika5064
    kela81 skrev 2006-08-17 20:30:05 följande:
    Nån som vet när nästa mässa i sthlms området är? Jag har ännu inte lyckats komma iväg på nån...och nu när bröllopsmässan är inställd så är jag lite tjurig och vill gå på scrappmässa istället
    http://www.kortmakaren.se/

Funkar inte länken, kolla Mässor - Syfestivalen
  • annika5064
    Jen 82 skrev 2006-08-18 17:35:28 följande:
    La ut den iaf...
    Förvånad Aldrig doodlat? Sk-itsnyggt är vad det är! Go girl!
  • annika5064

Äntligen klar med Dopet (snart två år sedan!) Det blev en dubbel...

Vänstra delen;

Joels Bok Oktober 2004 DubbelLO vänster

• annika5064

...och jag som precis beställt NYA Basic Grey från Minelle...och NYA Cherry Arte från Collage Scrapbooks...och så kommer du med en fraktfrilänk, Jo79!!!!Förvånad 

Svar på tråden Scrapträsket 2