• Fnyz

Scrapträsket 2

Jen 82 skrev 2006-08-10 22:11:25 följande:
    Fnyz; Har du sytt på den? Är det svårt?! Tycker det e så snyggt men jag får det aldrig att passa in o sen känns det som om pappret ska gå sönder... Jag gillar den verkligen!
    pappret går inte sönder jag lovar. harinte ens varit i närheten för mig å då är jag hårdhänt

men jaghar itne sytt i endast möönstrat nån gång utan mest i cardstock
  • Fnyz
    WithoutFaith skrev 2006-08-10 22:15:22 följande:
    jag känner mig dum men fattar inte hur man gör Jag är inte elak, bara missförstådd
    göra vadå? scrappa?
  • Fnyz

jodå i sthlm finns ju allt....

man köper massa oliak papper å dekos å grejer sen är de klipp å klistra som gäller...bara fantsin som sätter gränserna...vi anväder knappar å symaskinen å tygblommor å påsförslutare å allt man kan tänka sig

• Fnyz
    Cino skrev 2006-08-11 07:59:30 följande:
    Gu vad ni är duktiga! Har surfat runt en hel del och titta på era alster, verkligen superfina Vad använder ni för skärverktyg? Kniv och gummimatta (eller vad den nu kallas) eller skärmaskin? Var har ni köpt era?
    jag använde sax de första 3 måanderna å sen när jag kände att de här vill jag investera i å hade pengar å så då investerade jag i en skärmaskin å lite andra verktyg.
  • Fnyz

ååå va kul de e å scrapap i 8*8 nu skönt å få lite omväxling.

men jag letar nå fina album till de har ni nå förslag på album?

• Fnyz

bitte: bra"!! nån som lyssnat på mitt tips... alla secondhand får tydligen in massvis av knappar från dödsbon och även från gamlingar som flyttar tilll äldreboende eller lägenhet.

pyret har åxå handlat knappar på erikshjälpen nu så de får in ofta för jag rensade lagret i tisdags å hon handlade igår

funderar på åköpa ett spiralalbum till min bom ändå...

• Fnyz
    tr3z skrev 2006-08-11 17:03:22 följande:
    åh, knappar på erikshjälpen!!! *åka dit snabbt som ögat en annan dag!*
    har du åxå erikshjälpen hos dig?

kolla i mitt galleri på standard så ser du burkarna jag fick tag på för 5 kronor styck....
  • Fnyz

hejhej nu kom jag hem från streetracet sviiiinkul.... matildas farbror tomas kom 2:a var komentatorns favorit så nu har jag massa härliga citat att ha med på en LO som t.ex.

(han ahr en honda)

"där har vi en japan som har ätit sushi med dynamit i!"

där flyger bambuskotten, tur att han sitter i bilen annars skulle han skuta ner oss"

"Bamburaketen"

det sista blir ju en skitbra rubrik

ser att jag fått många att gå å leta knappar på second-hand erikshjälpen ligger här i bollnäs i hälsingland och finns även i granbyn edsbyn å kan kanske finnas på något mer ställe så har ni vägarna förbi bollnäs så hör av er så kan jag visa er

godnatt

• Fnyz
    Cino skrev 2006-08-12 09:57:06 följande:
    Go morron!Vad använder ni till att färglägga era alster med, t ex motiv ni stämplat? Chalks? (visst heter det så, så jag inte blandar ihop dom med annat ) Samma fråga gäller skuggeffekterna på kanterna runt olika utstansade t ex blommor eller kanter runt olika papper?? Förstod ni? Lite svårt förklara när man inte riktigt vet
    ja det är fluid chalks som vi använder för å få mörka kanter på t.ex. blommor, fotomattor å även runt kanterna på alla papper

Skumpis: jag älskar floss har 4 olika nu å vill ha fler
  • Fnyz
    Cino skrev 2006-08-12 20:04:03 följande:
    Fnyz - Ok, använder du dem till att färglägga motiven oxå??
    ?? förstår inte riktigt hur du menar
Svar på tråden Scrapträsket 2