• MAMMSY

Scrapträsket 2

Cheri skrev 2006-08-15 11:59:35 följande:
    Åååh.. måste bara få kasta mig in och säga att du Rubberduck är min största scrapidol genom tiderna  Tack för all inspiration!!!Grattis till det nyöppnade och hälsa Helene, hon vet vem jag är !
    HiHi Vad kul å se dig här igen
  • MAMMSY
    Cheri skrev 2006-08-15 12:20:29 följande:
    MAMMSY skrev 2006-08-15 12:11:13 följande: Cheri skrev 2006-08-15 11:59:35 följande: Åååh.. måste bara få kasta mig in och säga att du Rubberduck är min största scrapidol genom tiderna  Tack för all inspiration!!!Grattis till det nyöppnade och hälsa Helene, hon vet vem jag är ! HiHi Vad kul å se dig här igen Jag e alltid här Bara det att ni inte ser mig *fniss*
    Jasså du det var det fräckaste vara här inne å smyga sådär
  • MAMMSY

En liten fråga ang. Netto Skärmaskinen.. Hur gör man sen när man behöver köpa nya skärblad? Fanns det å köpa till för det går ju ganska snabbt innan man behöver sätta i nya blad i skärmaskinen..

• MAMMSY

Vill bara upplysa om att en ny utmaning nu finns i våran utmanings tråd

• MAMMSY
    Cheri skrev 2006-08-16 11:37:15 följande:
    Hoppas ni inte trillar av stolen nu.. men... Jag har scrappat! Var tvungen att liftas lite (mkt) för att få rumpan ur vagnen! Känner mig aningens ringrostig, inte heller helt nöjd, gick så fort att göra den, känns lite som att jag inte lagt ner tillräckligt mkt jobb på den för att den ska vara bra. Well anyway, jag har scrappat, det är huvudsaken!
    Ringrostig Bläää på dig!!!! Den var ju kanonfin ju.. Inte mäjligtvis inspirerad av en LO som finns på BG:s hemsida eller så?
  • MAMMSY

HiHi jag älskar den LO:N jag hade den lite i åtanke när jag gjorde denna
    Små fingrar & Tår

• MAMMSY
    Niccipicci skrev 2006-08-16 12:20:52 följande:
    MAMMSY - Hittar inte någon BG som du länkar till här ovan. Hade velat se vilken det är ni liftat
    Niii jag har länkat till utmaningstråden LO:n som vi pratade om finns på basicgreys hemsida ska se om jag kan hitta den!
  • MAMMSY
    Här är den den är helt underbar!
    Tänk om man ändå kunde scrappa så fint....
  • MAMMSY
    Cheri skrev 2006-08-16 13:29:21 följande:
    Nu har jag scrappat igen hihiGillade aldrig dom här papprena så det är skönt att ha blivit av med dom!
    Å hur snabb e inte du När du fått tummen ur

Underbart rosa å snygg!!!
Svar på tråden Scrapträsket 2