• MAMMSY

Scrapträsket 2

Blue Vapor skrev 2006-08-16 13:37:18 följande:
    Tappa inte glitter över tangentbordet... då blir sambon inte så glad... med det man inte vet om ..... *host*

Nii kan rekomendera å inte försöka få  upp en ask med brads över tangentbordet heller.. Vipps så flög alla ut å fastnade bland alla möjliga bokstäver *sambon inte glad*
  • MAMMSY
    Carolina1979 skrev 2006-08-16 18:17:21 följande:
    Är det någon som använt sig av "Mini ShapeBoss och Schabloner" - den som de hade som månadserbjudande på Bokia för ett tag sedan? Skulle vilja se lite hur det blir om man använder en sådan... någon som har exempel?
    Kolla in hos Marajjha jag har för mig att Hon har en sån
  • MAMMSY

Vilken fin Matriark
    Idag är det ju Onsdag = MIN scrappingdag Glad
    Jag har precis gjort färdig en LO till scraplift utmaningen utan slut på scrappiz Finns i galleriet!! Risa å Rosa i sedvanlig tradition

• MAMMSY
    InaFia skrev 2006-08-16 19:07:08 följande:
    Mammsy- Vilka underbara LO´s du har. Alla är verkligen toppen fina.Scrappa på. Häls. Katharina
    Generad oj Tack!
  • MAMMSY

Sådär två LO:sar på en kväll Då blir man glad Orkar inte fota den andra nu för dåligt ljus, så den får jag läggauupp i morgon
    Nu tror även jag att jag har gjort den sista LO:N (på ett tag iallafall) med vit bazzil bakgrund Känner suuuuget efter en stormönstrad LO komma smygandes
    Sov Gott tjejer å tack ni som skrev nått i GB säger som jag brukar hellre ris än inget alls. NattiNatti

• MAMMSY

Nu ligger min andra LO i galleriet in å Risa å Rosa med er!
    Fick i uppgift att göra en ren LO med max tre dekos.. Svårt men kul..

• MAMMSY
    DianaJ skrev 2006-08-17 11:54:53 följande:
    Jag blir galen! Väntar på leverans från ett visst företag som börjar med M. Nu är det två veckor sedan jag beställde och betalade. Senast jag pratade med dem var i måndags och de skulle skicka min order då. Torsdag och forfarande inget paket. När jag ringer säger det att det är visst skickat. Som brev. Inget man kan spåra alltså. AHHHHHH! Kan ju hoppas att de skickade det igår så kanske jag får det imorgon. Eller att de skickar det idag om de nu ljög... Skulle vara ytterst lägligt om det "kom bort i posthanteringen"... Blir bara så himla arg!
    Varför kan det aldrig vara nån som säger Å jag har beställt från "M" å det har gått jättebra...
    Hoppas du får dina grejer snart iallafall  Diana
  • MAMMSY
    Glömde skriva att jag fick vänta 3 veckor på mitt paket därifrån [
    Grrrrrr
  • MAMMSY

Ja man måste ha Plus för att kunna citera
    Meli vad skönt å få höra en som det gått bra för iallafall

Tack för alla komentare i min Gb Ni e så söta å ni gör mig så glad

• MAMMSY

Hjälp kom precis på att min moster fyller år imorn, så det fick bli ett turbo kort på 20 min 

Grattis Eva.jpg Passade på att sno kortskissen på scrappiz denna veckan :-9 Bra när man har bråttom

Svar på tråden Scrapträsket 2